Quote from Funbeat user on 15 August 2011, 15:40Skall du ändå borra rekommenderar jag verkligen satsen från Biltema. Man borrar hål, slår in en pinne, trär på en mutter och drar runt med hylsa/fast nyckel. Mycket smidigt.
Skall du ändå borra rekommenderar jag verkligen satsen från Biltema. Man borrar hål, slår in en pinne, trär på en mutter och drar runt med hylsa/fast nyckel. Mycket smidigt.
Quote from Funbeat user on 15 August 2011, 16:26Du kommer inte åt att såga av den?
Du kommer inte åt att såga av den?
Quote from Funbeat user on 15 August 2011, 17:24Du vet inte vad en grispitt är för något?
Du vet inte vad en grispitt är för något?
Quote from Funbeat user on 15 August 2011, 17:25Möjligen, om jag bara använder sågbladet. Hur är det med snabbfäste sedan då, big no-no?
Edit, David, nej, inte mer än den ursprungliga betydelsen.
Möjligen, om jag bara använder sågbladet. Hur är det med snabbfäste sedan då, big no-no?
Edit, David, nej, inte mer än den ursprungliga betydelsen.
Quote from Funbeat user on 15 August 2011, 17:30med en grispitt är det otroligt lätt att dra ut skadade skruvar
med en grispitt är det otroligt lätt att dra ut skadade skruvar
Quote from Funbeat user on 15 August 2011, 17:40Låt dom nu fundera på vad det är.
Låt dom nu fundera på vad det är.
Quote from Funbeat user on 15 August 2011, 17:54Varför fundera, när man kan använda Google? 🙂
Tack för tipset.
Varför fundera, när man kan använda Google? 🙂
Tack för tipset.
Quote from Funbeat user on 15 August 2011, 17:56Varför gjorde du inte det redan när den dök upp i tråden första gången?
Varför gjorde du inte det redan när den dök upp i tråden första gången?
Quote from Funbeat user on 15 August 2011, 17:56är det spåret som blivit förstört så en insex inte greppar kan du försöka med en torxbits, gärna en som du får knacka in lite. Billigare än att köpa en grispitt.
är det spåret som blivit förstört så en insex inte greppar kan du försöka med en torxbits, gärna en som du får knacka in lite. Billigare än att köpa en grispitt.
Quote from Funbeat user on 15 August 2011, 17:56attans ---- min första dubbelpost ----
attans ---- min första dubbelpost ----