Quote from Funbeat user on 17 June 2012, 13:49Jag ska nog vända mig till en annan butik. Dock har jag svårt att tro att det är det som är problemet, då jag inte vill hänga ut butiken i fråga nämner jag bara att den brukar få väldigt gott omdöme och brukar dessutom bli rekommenderad i flera trådar här
Jag ska nog vända mig till en annan butik. Dock har jag svårt att tro att det är det som är problemet, då jag inte vill hänga ut butiken i fråga nämner jag bara att den brukar få väldigt gott omdöme och brukar dessutom bli rekommenderad i flera trådar här
Quote from Funbeat user on 17 June 2012, 14:07Beror lite på vilken hybrid, men en cx har i allmänhet lite tajtare geometri eller hur jag ska uttrycka det, medan en hybrid, ofta, är gjord för en mer upprätt ställning. Min uppfattning är dock kanske att skillnaden något lite överdrivs. Men det är jag d
Beror lite på vilken hybrid, men en cx har i allmänhet lite tajtare geometri eller hur jag ska uttrycka det, medan en hybrid, ofta, är gjord för en mer upprätt ställning. Min uppfattning är dock kanske att skillnaden något lite överdrivs. Men det är jag d
Quote from Funbeat user on 17 June 2012, 14:08Jag kan tänka mig en nackdel med cross och det skulle väl vara att allt som ser ut som en racer är stöldbegärligt. (#)
Du kommer behöva bra lås, och gärna en extra vajer att låsa fast hjulen med. Om den ska stå ute ibland alltså.
Jag kan tänka mig en nackdel med cross och det skulle väl vara att allt som ser ut som en racer är stöldbegärligt. (#)
Du kommer behöva bra lås, och gärna en extra vajer att låsa fast hjulen med. Om den ska stå ute ibland alltså.
Quote from Funbeat user on 17 June 2012, 14:10Här i stan ryker det mesta som har två hjul och står ute över natten förr eller senare. SvD:s testcykel var t.ex en hybrid och rök efter ett par dagar vill jag minnas.
Här i stan ryker det mesta som har två hjul och står ute över natten förr eller senare. SvD:s testcykel var t.ex en hybrid och rök efter ett par dagar vill jag minnas.
Quote from Funbeat user on 17 June 2012, 14:18Ni verkar vara rätt överens om att det är en cykelcross jag ska gå efter? Jo, gällande lås så känns det tyvärr som att den enda lösningen är att antingen ha den inne i lägenheten eller inne på kontoret... Har en skitcykel idag som jag tänkt använda när ja
Ni verkar vara rätt överens om att det är en cykelcross jag ska gå efter? Jo, gällande lås så känns det tyvärr som att den enda lösningen är att antingen ha den inne i lägenheten eller inne på kontoret... Har en skitcykel idag som jag tänkt använda när ja
Quote from Funbeat user on 17 June 2012, 14:22Bra val, Sten! 🙂
Bra val, Sten! 🙂
Quote from Funbeat user on 17 June 2012, 14:52Ok, då vet jag skillnaderna. Men hur är skillnaden mer cykelmässigt? Jag är på jakt efter något som kort och gott går snabbt att cykla på landsväg men samtidigt går att cykla inne i stan på.. Budgeten är 12 000 inkl. kläder, hjälm och skor.
Ok, då vet jag skillnaderna. Men hur är skillnaden mer cykelmässigt? Jag är på jakt efter något som kort och gott går snabbt att cykla på landsväg men samtidigt går att cykla inne i stan på.. Budgeten är 12 000 inkl. kläder, hjälm och skor.
Quote from Funbeat user on 17 June 2012, 14:52Dubbel
Dubbel
Quote from Funbeat user on 17 June 2012, 14:53Varför inte en instegsracer? Vad är det som gör att man inte kan cykla i stan på en racer menar du?
Varför inte en instegsracer? Vad är det som gör att man inte kan cykla i stan på en racer menar du?
Quote from Funbeat user on 17 June 2012, 15:12Varför jag uppfattat det som att det inte är någon bra ide att ha cykeln i stan: I affären sa de att man måste ha cykelskor för att cykla på den då man även använder upptrampet och således är det uselt att cykla med vanliga skor med en racer...
Varför jag uppfattat det som att det inte är någon bra ide att ha cykeln i stan: I affären sa de att man måste ha cykelskor för att cykla på den då man även använder upptrampet och således är det uselt att cykla med vanliga skor med en racer...