Quote from Rasmus Olsson on 17 June 2012, 15:14Vet många som tränar landsväg med cross, igår var det en med. Bara byta däck till några smala omönstrade. Eller kanske tom ett par extrahjul som är lättrullade.
Därför är en cx bättre träningscykel än en hybrid. Raka styren tar sån plats i klungorna att
Vet många som tränar landsväg med cross, igår var det en med. Bara byta däck till några smala omönstrade. Eller kanske tom ett par extrahjul som är lättrullade.
Därför är en cx bättre träningscykel än en hybrid. Raka styren tar sån plats i klungorna att
Quote from Funbeat user on 17 June 2012, 15:48Jag brukar ha armbågarna ytterst i en klunga.
Jag brukar ha armbågarna ytterst i en klunga.
Quote from Funbeat user on 17 June 2012, 16:14Beroende på vilken stad man bor i förstås, men här i Göteborg kan man inte cykla på en racer i stan. Råkade göra det misstaget en gång. Jag skulle nog helst bära cykeln! Vägarna är fulla med hål, grushögar, vägarbeten, spårvagnsspår, höga trottarkanter mm
Beroende på vilken stad man bor i förstås, men här i Göteborg kan man inte cykla på en racer i stan. Råkade göra det misstaget en gång. Jag skulle nog helst bära cykeln! Vägarna är fulla med hål, grushögar, vägarbeten, spårvagnsspår, höga trottarkanter mm
Quote from Funbeat user on 17 June 2012, 16:15Sitter fötterna fast så är det ganska enkelt att hoppa över diverse hinder på vägen.
Sitter fötterna fast så är det ganska enkelt att hoppa över diverse hinder på vägen.
Quote from Rasmus Olsson on 17 June 2012, 17:04Nina, din beskrivning låter som en typisk cykelbana i Storstockholm. Därför undviker jag dessa skrivbordsprodukter och nyttjar vägen som vilket fordon som helst.
Nina, din beskrivning låter som en typisk cykelbana i Storstockholm. Därför undviker jag dessa skrivbordsprodukter och nyttjar vägen som vilket fordon som helst.
Quote from Funbeat user on 17 June 2012, 17:06Jag undviker också cykelbanor så långt det går, men ibland är det svårt att få plats på vägen. Speciellt när man av misstag hamnar mitt i centrum i rusningstrafik. (#)
Jag undviker också cykelbanor så långt det går, men ibland är det svårt att få plats på vägen. Speciellt när man av misstag hamnar mitt i centrum i rusningstrafik. (#)
Quote from Funbeat user on 17 June 2012, 17:45Hemskt vad du förespråkar klungkörning Bruse..... finns där en anledning månne ?
Hemskt vad du förespråkar klungkörning Bruse..... finns där en anledning månne ?
Quote from Rasmus Olsson on 17 June 2012, 18:09Jag gillar att umgås.
Jag gillar att umgås.
Quote from Funbeat user on 17 June 2012, 21:07Någon som kan tipsa om en bra butik i GBG eller malmö området där jag kan titta närmare på en cykelcross?
Någon som kan tipsa om en bra butik i GBG eller malmö området där jag kan titta närmare på en cykelcross?
Quote from Funbeat user on 17 June 2012, 21:37CykelCity brukar nämnas i andra trådar som en bra butik - Övre Husargatan 4, Göteborg.
CykelCity brukar nämnas i andra trådar som en bra butik - Övre Husargatan 4, Göteborg.