Quote from Guest on 5 June 2009, 13:11Skulle inte alla länkar till forumtrådar kunna gå direkt till första olästa inlägg, eftersom det är det man vill läsa 99 gånger av 100?
Skulle inte alla länkar till forumtrådar kunna gå direkt till första olästa inlägg, eftersom det är det man vill läsa 99 gånger av 100?
Quote from Funbeat user on 5 June 2009, 13:21Jag delar Pontus I-landsproblem och efterfrågar samma lösning. 😉
Jag delar Pontus I-landsproblem och efterfrågar samma lösning. 😉
Quote from Catharina Brattlin on 5 June 2009, 13:26Har vi inte diskuterat detta tidigare? Ska se om jag hittar tråden...
EDIT: här kanske?
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=280963
Har vi inte diskuterat detta tidigare? Ska se om jag hittar tråden...
EDIT: här kanske?
Quote from Camilla Höög on 5 June 2009, 13:54Jag tror inte alls att det oftast är första olästa inlägg som man vill läsa. Om jag lägger in en länk till en diskussion så är det just diskussionen jag hänvisar till och inte senast olästa inlägg.
Mer användbart är nog att kunna länka direkt till ett vi
Jag tror inte alls att det oftast är första olästa inlägg som man vill läsa. Om jag lägger in en länk till en diskussion så är det just diskussionen jag hänvisar till och inte senast olästa inlägg.
Mer användbart är nog att kunna länka direkt till ett vi
Quote from Funbeat user on 5 June 2009, 14:02Jag menade inte handjagade länkar som enskilda användare lägger in, jag menade länkarna från "senaste diskussionsinläggen" eller "pågående diskussioner".
Jag menade inte handjagade länkar som enskilda användare lägger in, jag menade länkarna från "senaste diskussionsinläggen" eller "pågående diskussioner".
Quote from Funbeat user on 5 June 2009, 14:06Tycker som Anders.
Tycker som Anders.
Quote from Funbeat user on 5 June 2009, 14:07Jag tycker som Pontus. Det extra klicket känns onödigt.
Jag tycker som Pontus. Det extra klicket känns onödigt.
Quote from Jonny Persson on 5 June 2009, 14:08Håller med dig Pontus! De andra har man ju redan läst redan.
Håller med dig Pontus! De andra har man ju redan läst redan.
Quote from Camilla Höög on 5 June 2009, 14:31Ok, jag missförstod nog lite eftersom vi har diskuterat det du pratar om så väldigt mycket tidigare.
Angående det du pratar om så bör det finnas två val. Precis som på sidan "Mina olästa diskussioner" där du kommer till första olästa inlägg genom att try
Ok, jag missförstod nog lite eftersom vi har diskuterat det du pratar om så väldigt mycket tidigare.
Angående det du pratar om så bör det finnas två val. Precis som på sidan "Mina olästa diskussioner" där du kommer till första olästa inlägg genom att try
Quote from Jan Lundquist on 5 June 2009, 14:46Vi (jag?) som har varit med här ett tag har frågat efter det trådskaparen frågar efter ungefär lika länge som jag hängt här. Svaret har varit att "man" vill läsa tråden igen. Jag undrar vem som vill läsa tråden för etthundrade gången men inte fått någon k
Vi (jag?) som har varit med här ett tag har frågat efter det trådskaparen frågar efter ungefär lika länge som jag hängt här. Svaret har varit att "man" vill läsa tråden igen. Jag undrar vem som vill läsa tråden för etthundrade gången men inte fått någon k