Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatI-landsproblem #7489
You need to log in to create posts and topics.

Jag vill inte läsa hela tråden igen, men jag gillar att skumma lite uppåt på de senaste inläggen innan jag läser det nya i tråden. Det kan jag i och för sig enkelt ordna även om jag hamnar direkt på första olästa inlägg.

Men så vill jag också se rubriken

Jag läser diskussionerna så ofta att det oftast bara hinner komma in ett nytt meddelande och per automatik trycker jag ctrl+end så fort jag kommer till en ny diskussion och tänker aldrig på att jag behöver scrolla ner, men det finns säkert folk som använd

Stina: FB-surftips! 🙂

1. Klicka på länken "Olästa XXXX inlägg" (listan med grupper där olästa diskussioner finns visas)
2. Klicka på siffran för olästa i den diskussion du vill läsa (vips hamnar man på första olästa i rätt diskussion)
3. Läs läs läs lä

Andreas: Du hade ju kunnat skriva högst upp i inlägget att det inte var nåt för mig så hade jag inte behövs läsa ditt inlägg alls ju 😉

🙂 Sorry, my mistake!

🙂

Om Ollle förutom "Gå vidare till nästa diskussion med olästa inlägg" också gjorde en länk som hette "Gå vidare till nästa olästa inlägg" så skulle både Bullen och alla övriga vara glada! 😉

Jag tror,
efter att ha funderat många gånger på detta, att ännu fler trådar skulle spåra ur ännu snabbare om man hamnade direkt på senaste olästa i varje diskussion.

Jag har tagit för vana att faktiskt glutta på första inlägget i en tråd. Det avgör om ja

Förnuftigt resonerat om urspårningar.

Edit: Multitaska i annan flik (t+)

> Så jag tror det är bra som det är. Skaffa snabbare internet ni som inte ids vänta
> på en extra knapptryckning. Eller lär er multitaska och läs i en annan tråd i ett
> annat fönster, mens sidor laddas

Fast hastigheten på internet har ju ingenting med d