Quote from Elias Engqvist on 7 June 2009, 20:50Puh! *torkar mig i pannan*
Puh! *torkar mig i pannan*
Quote from Funbeat user on 8 June 2009, 08:39Självklart måste jag lägga mig i också. Lat som jag är så orkar jag iblan inte traska iväg till datorn utan fingrar på min iPhone istället. Då blir situationen en annan. Att direkt hoppa till första olästa vore lite dumt, eftersom jag då tappar vilken dis
Självklart måste jag lägga mig i också. Lat som jag är så orkar jag iblan inte traska iväg till datorn utan fingrar på min iPhone istället. Då blir situationen en annan. Att direkt hoppa till första olästa vore lite dumt, eftersom jag då tappar vilken dis
Quote from Elias Engqvist on 8 June 2009, 08:44Läs nu ordentligt Erik:
OM MAN HAR TVÅ KNAPPAR SÅ KAN MAN VÄLJA OM MAN VILL KOMMA TILL FÖRSTA OLÄSTA INLÄGG ELLER TILL DISKUSSIONEN SOM INNEHÅLLER FÖRSTA OLÄSTA INLÄGG!
(Även på en iPhone)
F.ö. är det nåt fel på iPhones webläsare om den inte visar sida
Läs nu ordentligt Erik:
OM MAN HAR TVÅ KNAPPAR SÅ KAN MAN VÄLJA OM MAN VILL KOMMA TILL FÖRSTA OLÄSTA INLÄGG ELLER TILL DISKUSSIONEN SOM INNEHÅLLER FÖRSTA OLÄSTA INLÄGG!
(Även på en iPhone)
F.ö. är det nåt fel på iPhones webläsare om den inte visar sida
Quote from Funbeat user on 8 June 2009, 08:54Självklart är det fel på den. Det är det på alla webbläsare. Däremot är det den bästa felaktiga webbläsare för mobila enheter som jag har träffat på än så länge. 😉
Två knappar längst ner är en nog bra idé. I det fallet kan jag till och med tänka mig att
Självklart är det fel på den. Det är det på alla webbläsare. Däremot är det den bästa felaktiga webbläsare för mobila enheter som jag har träffat på än så länge. 😉
Två knappar längst ner är en nog bra idé. I det fallet kan jag till och med tänka mig att