Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatI-landsproblem #7489
You need to log in to create posts and topics.

Så du blir sällan påmind av första inlägget om vad diskussionen handlar om? I såna fall förstår jag din synpunkt.

Enligt Tomas resonemang så handlar det ju om att markören per default ska hoovra över länken "gå till första olästa inlägget" så att man kan klicka utan att sikta, vilket faktiskt skulle vara användarvänligt.

Men ibland är det ju inte "Gå till första olästa inlägg" jag vill göra, utan "Markera som ointressant". Jag tycker att det är väldigt användarvänligt ATT möjligheten att gå till första olästa finns, och slippa scrolla så mycket!

> Så du blir sällan påmind av första inlägget om vad diskussionen
> handlar om? I såna fall förstår jag din synpunkt.

Nej, jag blir påmind av trådens namn (som ju står överst i webläsaren) eller så förstår jag utifrån det första olästa svaret vad det han

Ja 2 olika länkar vore suveränt,,,,då kan alla göra som det passar dem 🙂

Nu är det ju såhär att dessa synpunkter har kommit upp gång på gång en massa gånger sen Funbeat startade. Olle är definitivt medveten om önskemålen, men likväl har han inte gjort något åt det. Trots att det skulle vara busenkelt.

Det jag försökte säga me

Om det inte går att få en länk till första olästa inlägget så har jag ett andrahandsalternativ.

Mycket av diskussionerna försiggår i trådar som är kopplade till en tävling. Dessa trådar innehåller ofta så mycket extrainformation ovanför själva diskussion

🙂 Jag har alltid undrat varför det inte finns en hoppa länk i tävlingarna. Nu fick jag svaret. Har inte hittat den helt enkelt *asg*

Tack Andreas för tips, det var inga nyheter för mig men jag hoppas Bullen eller någon annan haft nytta av dem 🙂

Jag har surfat så länge och så mycket så jag är bara jäkligt trött på att behöva klicka en massa i onödan. Dessa sidor besöker jag allt mer

Nej men Stina,,,,det Andreas skrev var ju inte riktat till mig,,,,det var ju riktat till dem som inte vill ha det som vi har det idag 😀