Quote from Guest on 9 December 2007, 17:28Hej! Jag har nyligen köpt ett par Icebugskor. Nån som har någon erfarenhet av sådana? P
Hej! Jag har nyligen köpt ett par Icebugskor. Nån som har någon erfarenhet av sådana? P
Quote from ellen olsson on 9 December 2007, 17:38Ja. 🙂
Ja. 🙂
Quote from Camilla Höög on 9 December 2007, 17:41Har nyss köpt ett par Icebug Pytho. Kört några rundor, men egentligen bara behövt dem en gång. Kunde köra järnet nedför isiga backar där de med "normala" löpskor blev tvungna att hålla igen.
Mycket löpkänsla, liten dämpning, fick tyvärr ett skavsår i onsd
Har nyss köpt ett par Icebug Pytho. Kört några rundor, men egentligen bara behövt dem en gång. Kunde köra järnet nedför isiga backar där de med "normala" löpskor blev tvungna att hålla igen.
Mycket löpkänsla, liten dämpning, fick tyvärr ett skavsår i onsd
Quote from Funbeat user on 9 December 2007, 18:11Har ett par Icebug MR3.
Lite tyngre än vanliga löparskor men är det isigt så föredrar jag ändå dem. Tycker de är rätt så sköna, inte haft några skavsårsproblem.Kan inte uttala mig om hur bra de håller eftersom jag bara hunnit avverka ett par mil i dem.
Har ett par Icebug MR3.
Lite tyngre än vanliga löparskor men är det isigt så föredrar jag ändå dem. Tycker de är rätt så sköna, inte haft några skavsårsproblem.
Kan inte uttala mig om hur bra de håller eftersom jag bara hunnit avverka ett par mil i dem.
Quote from Funbeat user on 9 December 2007, 18:24Låter lovande...mina heter PYTHO BUGrip. Dom ska tydligen vara vattentäta.
Låter lovande...mina heter PYTHO BUGrip. Dom ska tydligen vara vattentäta.
Quote from Camilla Höög on 9 December 2007, 18:36Att de är vattentäta är nog att överdriva lite. Vattenavstötande och vattentåliga kan jag sträcka mig till.
GG Fly är däremot vattentät. Valde mellan den och Pytho, men tyckte att GG Fly blev på tok för varma. De är säkert perfekta när det är en del snö o
Att de är vattentäta är nog att överdriva lite. Vattenavstötande och vattentåliga kan jag sträcka mig till.
GG Fly är däremot vattentät. Valde mellan den och Pytho, men tyckte att GG Fly blev på tok för varma. De är säkert perfekta när det är en del snö o
Quote from Lars Ekegård on 9 December 2007, 18:58Har ett par MR2 som jag kört med några år nu och dom är helt grymma, super skön löpkänsla och toppen grepp i alla fören, lite osäker på hur sulan ser ut på din modell men Icebug skor brukar vara bra.
Har ett par MR2 som jag kört med några år nu och dom är helt grymma, super skön löpkänsla och toppen grepp i alla fören, lite osäker på hur sulan ser ut på din modell men Icebug skor brukar vara bra.
Quote from Funbeat user on 9 December 2007, 18:59Hur funkar dom på asfalt när det är halkigt?
Hur funkar dom på asfalt när det är halkigt?
Quote from Lars Ekegård on 9 December 2007, 19:01Brukar leta efter snö och is även när jag springer på cykelbanor men greppet på asfalt är inget problem och dobbarna tål en hel del.
Brukar leta efter snö och is även när jag springer på cykelbanor men greppet på asfalt är inget problem och dobbarna tål en hel del.
Quote from Johan T on 9 December 2007, 20:13Har provat MR2, MR3 och nu senast Pytho.
Instämmer med er andra. Mycket bra grepp och slitstryka på dubbarna. MR3 är som sagt rätt tung och känns lite klumpig. MR2 är lättast av dem, passa bra på lite snabbare pass. Men Pytho blir nog den jag kommer köra
Har provat MR2, MR3 och nu senast Pytho.
Instämmer med er andra. Mycket bra grepp och slitstryka på dubbarna. MR3 är som sagt rätt tung och känns lite klumpig. MR2 är lättast av dem, passa bra på lite snabbare pass. Men Pytho blir nog den jag kommer köra