Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningIceBug!
You need to log in to create posts and topics.

Jag har också skaffat Icebugs 🙂 Första gången för mig med och ja köpte MR4L Dry BUGrip. Har bara sprungit med dem en gång hittills, och det var i nysnö i Dalarna. Men de funkade super! Jag som annars mesar när det är halt och är rädd för att ramla spran

Karin, man behöver inte vara rädd för att slita på dem i onödan. Dubbarna är otroligt slitstarka. Är det fläckvis halt eller risk för halka kan man gott ta dem. Men annars kanske man föredrar sina vanliga skor för att de är skönare att springa i.

Nu har jag varit ut och testat mina nya Pytho. Tyvärr finns ingen snö och is så spåret med grus fick duga. Härlig löpkänsla, stabila med grymt bra fäste. Känns lite konstigt med "kraset" från dobbarna, men det vänjer man väl sig vid. Dämpningen är dock my

Aha okej. Jo för de var just de där kraset, som gör att man känner att man sliter så på dem. Men ja som e så rädd för isfläckar ska ha dem sen när det blir minusgrader/blött då.

"sen när det blir minusgrader/blött då"

Hmmm...finns det ställen där det fortfarande inte har varit varken minusgrader eller blött denna vinter, vårt avlånga land kanske är mer avlångt än jag trott?! 🙂

Jag har också Pytho. har använt dom två gåner än så länge och kan hålla med om allt som ni andra skrivit.
Kanonfäste, lite sämre dämpnig men stadiga och bra skor, skavsåren....

Men när de blir "ingådda" blir de säkert jättebra! 🙂

okej okej, ja uttrycker mig konstigt, tappar ord och kan inte snacka som en normal svensk. Men alltså, kanske bara ja som e mesig när de e bara lite isfläckar, och inte överallt. Jag blir som en stel bambi så fort ja ens anar en början till att halka o ha

Oroa dig inte, sparang i Sälen nu i vintras på ren blankis och inga som helst tendenser till att släppa, givetvis så river dubben lite men det känns helt tryggt bara man blir van.

Okej, ni har övertygat mig. Nu måste jag nog köpa ett par.. 🙂

Så bra... 😉

Nä nu måste jag även skaffa ett par! 😉