Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningIcebug-time again
You need to log in to create posts and topics.

Det är så gött att bara kunna sk..a i att det är minusgrader och glashalt. Bara på med Icebugen och kör som vanligt! Tjoho!! 😀

Funkar det även på asfalt med underkyld dimma? Måste testas. Sprang på saltade vägar alldeles nyss, bra det med. 🙂

Funkar kanon också på frusen asfalt, perfekt grepp, men man hörs när man kommer farande (springande)...!

...bara man väljer en modell som andas också...
Den detaljen missade jag, fötterna blev dyngsura och frös till obehagliga isklumpar 🙁

Tänkte faktiskt starta en tråd om Icebug. Står i valet o kvalet att införskaffa ett par.
Vad har ni som har ett par för reflektioner över skorna?
Kvalité, smala, breda, etc?

10km nu ikväll på cykelväger med Icebug. Klart dom hörs när man kommer men känns trygga att vara ute med oavsett hur halt det är.

Jag har precis fått hem en pjäxdubbningssats (100kr) från pikmakarn http://www.pikmakarn.com/ som jag tänkte testa på ett par gamla skor. Blir billigare än ice-bug. Någon med erfarenhet av dessa?

Är kluven till Icebug. Införskaffade ett par Navigator förra sommaren (tror inte att de finns i sortimentet längre), och lyckades efter ca 20 mil slita hål inuti hälkappan. Påtalade detta för Icebug men fick inget svar ö h t. De tar sig fram men de är väl

Peter P.
Du får gärna tala om hur det funkade att sätta dubb i springpjucken! Blir det inte punka? 😀
Har ett par gamla som jag skulle kunna tänka mig att dubba... Känns som att det skulle bli säkrare n med avtagbara broddar,men jag har inte provat det he

@ Fredrik H: Icebug Gryllo! Haft mina i tre år (använda relevanta säsonger, men vinter = 8 mån/år i Umeå). (t+)