Quote from Funbeat user on 22 November 2010, 18:07Jag lämnade in ett par utsprungna landsvägsskor för dubbning på Löp&Skokliniken i GBG. De dubbade med bildäcksdubb. 150kr paret. Tog ett tag då de ville ha några par för att börja. Vet ej om de fortsatte med det. Det var ett test de gjorde. Fungerar perfe
Jag lämnade in ett par utsprungna landsvägsskor för dubbning på Löp&Skokliniken i GBG. De dubbade med bildäcksdubb. 150kr paret. Tog ett tag då de ville ha några par för att börja. Vet ej om de fortsatte med det. Det var ett test de gjorde. Fungerar perfe
Quote from Funbeat user on 22 November 2010, 18:23Jag var och provade Icebug idag och fastnade nog för de lite tyngre, men mera uppbyggda Attla.
Men oturligt var min storlek slut och måste bege mig till Göteborg igen när de fått in nya. Om inte någon vet var man kan beställa dessa Icebug Attla (dubbade)
Jag var och provade Icebug idag och fastnade nog för de lite tyngre, men mera uppbyggda Attla.
Men oturligt var min storlek slut och måste bege mig till Göteborg igen när de fått in nya. Om inte någon vet var man kan beställa dessa Icebug Attla (dubbade)
Quote from Funbeat user on 22 November 2010, 18:44@Fredrik
Här kanske http://www.maximalfritid.se/shop/?cat_id=53
@Fredrik
Här kanske http://www.maximalfritid.se/shop/?cat_id=53
Quote from Funbeat user on 22 November 2010, 19:12Jag har nu dubbat mina gamla Asics med dubbar från pikmakarna (12 st för 100kr). Obefintlig risk för "punktering" (att dubben går rätt genom sulan) då sulan är mer än 3 ggr så tjocjk som dubben t.o.m vid framfoten.
Jag återkommer med recension då jag test
Jag har nu dubbat mina gamla Asics med dubbar från pikmakarna (12 st för 100kr). Obefintlig risk för "punktering" (att dubben går rätt genom sulan) då sulan är mer än 3 ggr så tjocjk som dubben t.o.m vid framfoten.
Jag återkommer med recension då jag test
Quote from Funbeat user on 24 November 2010, 16:18Har just premiärsprungit i nyinköpta Icebug SISU olx. Funkar bra, men hårt där det var asfalt. Bättre komfort än jag trodde. Får se hur det känns längre sträckor.
Har just premiärsprungit i nyinköpta Icebug SISU olx. Funkar bra, men hårt där det var asfalt. Bättre komfort än jag trodde. Får se hur det känns längre sträckor.
Quote from Funbeat user on 24 November 2010, 19:01Jag har också Icebug sisu olx. Kanonskor på isigt underlag...
Jag har också Icebug sisu olx. Kanonskor på isigt underlag...
Quote from Funbeat user on 25 November 2010, 10:22Köpte mig ett par Icebug Attla igår och var ute och testade nu på morgonen i nysnön och på isskorpan på vägen.
Grymt kul var det och farten blev högre än jag tänkte mig innan. 🙂Vad vinterlöpning kändes rolig nu, trots vinden och snön.
Köpte mig ett par Icebug Attla igår och var ute och testade nu på morgonen i nysnön och på isskorpan på vägen.
Grymt kul var det och farten blev högre än jag tänkte mig innan. 🙂
Vad vinterlöpning kändes rolig nu, trots vinden och snön.
Quote from Funbeat user on 25 November 2010, 11:23Jag tänkte köpa ett par Icebug spririt, är det någon som har dom o vad tycker ni?
Såg även att det fanns en dubbfri modell som heter Celeriatis...Gör det stor skillnad med dubbarna och vilka ska jag välja? Jag vill ha ett par som går att använda även om
Jag tänkte köpa ett par Icebug spririt, är det någon som har dom o vad tycker ni?
Såg även att det fanns en dubbfri modell som heter Celeriatis...
Gör det stor skillnad med dubbarna och vilka ska jag välja? Jag vill ha ett par som går att använda även om
Quote from Funbeat user on 25 November 2010, 13:08Jag rekommenderar också Icebug utan att ha testat några andra dubbade skor. Har använt MR3 ett gäng säsonger och totalt drygt 80 mil men nu kändes de slut, dock utan att ha förlorat en enda dubb. Greppet har alltid varit perfekt men skorna är ju trista at
Jag rekommenderar också Icebug utan att ha testat några andra dubbade skor. Har använt MR3 ett gäng säsonger och totalt drygt 80 mil men nu kändes de slut, dock utan att ha förlorat en enda dubb. Greppet har alltid varit perfekt men skorna är ju trista at
Quote from Funbeat user on 25 November 2010, 20:37Jag har nu hunnit testa ett första löppass i pikmakarns dubbsats. Underlaget var ca 4-5 cm lös snömodd vilket inte precis är optimalt för dubbar men i de partier som var isiga och barskrapade så fungerade de bra.
Om det är ren asfalt så känns dubbarna lä
Jag har nu hunnit testa ett första löppass i pikmakarns dubbsats. Underlaget var ca 4-5 cm lös snömodd vilket inte precis är optimalt för dubbar men i de partier som var isiga och barskrapade så fungerade de bra.
Om det är ren asfalt så känns dubbarna lä