Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningIdag har jag köpt mig en HAD....
You need to log in to create posts and topics.

kunde inte heller vänta..
när jag läste den här tråden förra veckan så beställde jag faktiskt två,
men inte båda åt mig
Utan Hans fick också en .. =) i sen födelsedagspresent..

i eftermiddags dök båda två upp i var sin brevlåda, en i sthlm (min) och e

Vandrade ner till stan idag och köpte en buff jag med... Jag hade tur för jag har så litet huvud att jag var tvungen att ha juniorstorlek, och då fick jag det finaste mönstret så klart... När jag kom hem och provade insåg jag att nönstret var riktigt fint

Egen design:
http://www.flinta-adventure.se/product_info.php?cPath=47&products_id=113&osCsid=a24372248ec0db2208704a92bbf3582a

Stod och höll i en HAD igår på InterSport men jag gillade ingen av färgerna riktigt....... måste leta vidare !

MC-varuhuset Norra Stationsgatan har ett gäng buffar, 99:- styck där.
Används ju som hjälmskydd.

Jag vill ha 5 Funbeatbuffar..hallå Olle e du på G??
Den perfekta julklappen att ge till träningskompisar, slippa svettas ner partybuffen 😉

Nu har jag också investerat i en buff efter att ha läst här. Mycket användbar måste jag säga(t+)
Tänkte nu köpa till barnen också, under hjälm och till halsduk borde det funka perfekt. Får de bara någon i en fin färg så går det nog hem, min tråkiga svarta

Vi köpte till vår cykelklubb från Kalas, då var 100 stycken minimigräns vill jag minnas!

Får vi bara använda loggan så är det här fixat på ett... kick!!!

Jag kan kolla med Martin hur bra pris det går att få på en Buff. Det lär vara bättre än det Kalaspajsarna erbjuder iallafall... 😉

Määh... vem sa nåt om priset.. det var antalet jag tänkte på... 😉

Kolla på du..