Quote from Jan Lundquist on 18 October 2007, 12:18Jag är lätt skeptisk, på minst ett års tid har det inte ens kommit till en t-shirt. En buff känns något mer avlägsen (#)
Jag är lätt skeptisk, på minst ett års tid har det inte ens kommit till en t-shirt. En buff känns något mer avlägsen (#)
Quote from Funbeat user on 18 October 2007, 13:29Anders: Haha, nä det var faktiskt på en riktigt skön restaurang i Turkiet 🙂
Stina: Nja, faktiskt så måste det väl vara lättare att fixa ihop till buffar. Av det lilla jag läst på tröjforumet så ville folk ha alla möjliga olika varitationer. Det är ju
Anders: Haha, nä det var faktiskt på en riktigt skön restaurang i Turkiet 🙂
Stina: Nja, faktiskt så måste det väl vara lättare att fixa ihop till buffar. Av det lilla jag läst på tröjforumet så ville folk ha alla möjliga olika varitationer. Det är ju
Quote from j sollerman on 18 October 2007, 13:45och buffar är ju one size
och buffar är ju one size
Quote from Jan Lundquist on 18 October 2007, 14:57Men hur ska vi kunna enas om trycket 😉
Men hur ska vi kunna enas om trycket 😉
Quote from Funbeat user on 18 October 2007, 15:13det är ju bara till att slänga in nån funbeat-gubbe =)
det är ju bara till att slänga in nån funbeat-gubbe =)
Quote from Albert Norlén on 18 October 2007, 18:53Streckgubben som det står funbeat under, längst upp till vänster på den här sidan duger väl bra
Streckgubben som det står funbeat under, längst upp till vänster på den här sidan duger väl bra
Quote from Funbeat user on 18 October 2007, 18:55Den superfina streckgubben med funbeat.se under tycker jag. se för att tala om att det är reklam för en webbsida. 🙂
Fast Olle kanske inte tycker att det här är någon bra idé - total radiotystnad från honom....
Den superfina streckgubben med funbeat.se under tycker jag. se för att tala om att det är reklam för en webbsida. 🙂
Fast Olle kanske inte tycker att det här är någon bra idé - total radiotystnad från honom....
Quote from ellen olsson on 18 October 2007, 22:03En Buff är nog relativt enkelt att ordna. Vi, och många andra klubbar, har en klubbuff och det gick ganska snabbt att få fram dem.
En Buff är nog relativt enkelt att ordna. Vi, och många andra klubbar, har en klubbuff och det gick ganska snabbt att få fram dem.
Quote from Funbeat user on 22 October 2007, 10:00JA, en funbeat-buff! Hoppas det går o fixa så här lagom t vintern o löppassen ute i snön! 😉 Helst två då också. 😀 Men vad säger Olle???
Håller också m att gubben här uppe funnkar skitbra, kan ju lägga in hemsidan som tryck också så det blir gubben lite
JA, en funbeat-buff! Hoppas det går o fixa så här lagom t vintern o löppassen ute i snön! 😉 Helst två då också. 😀 Men vad säger Olle???
Håller också m att gubben här uppe funnkar skitbra, kan ju lägga in hemsidan som tryck också så det blir gubben lite
Quote from Funbeat user on 22 October 2007, 21:18Jag orkade inte vänta på funbeat-buffen, utan handlade en riktigt tuff buff med dödskallar idag.
Jag orkade inte vänta på funbeat-buffen, utan handlade en riktigt tuff buff med dödskallar idag.