Quote from Funbeat user on 16 October 2007, 16:40Funbeat-buff!
BILD:http://smileys.on-my-web.com/repository/Signs/cool-0014.gif
Funbeat-buff!
BILD:http://smileys.on-my-web.com/repository/Signs/cool-0014.gif
Quote from Funbeat user on 16 October 2007, 16:41Kom också på att inte vill vi vänta till april med våra funbeatbuffar??? 🙁
Kom också på att inte vill vi vänta till april med våra funbeatbuffar??? 🙁
Quote from Funbeat user on 16 October 2007, 16:42Titta på den här länken - det är ju billigt att göra egna ju! 🙂
http://www.addnature.com/dept.asp?dept_id=12343
Titta på den här länken - det är ju billigt att göra egna ju! 🙂
Quote from Funbeat user on 16 October 2007, 16:57En funbeat buff? (t+)
Jag åkte också Tjejvasan i min HAD, funkade jättebra! Minskade värmeutstrålningen från huvudet precis lagom mycket.
En funbeat buff? (t+)
Jag åkte också Tjejvasan i min HAD, funkade jättebra! Minskade värmeutstrålningen från huvudet precis lagom mycket.
Quote from Funbeat user on 16 October 2007, 17:28Med tanke på att Lidl tar tjugofem kroner inklusive marginal, så borde det finnas möjlighet att få bra priser.
Lidls är säkert Made in China!
Med tanke på att Lidl tar tjugofem kroner inklusive marginal, så borde det finnas möjlighet att få bra priser.
Lidls är säkert Made in China!
Quote from ellen olsson on 16 October 2007, 18:28> Jag ska till Gran Canaria i april om det är billigare där också
Jag ska fira jul i Spanien. 🙂
> Jag ska till Gran Canaria i april om det är billigare där också
Jag ska fira jul i Spanien. 🙂
Quote from Funbeat user on 16 October 2007, 20:47Ja, funbeat-buff!!! 😀
Alla ni som åker på semester snart kan ju köpa på sig ett gäng o så kan ni ha auktion här sedan, "lägsta pris vinner"! 😉
Ja, funbeat-buff!!! 😀
Alla ni som åker på semester snart kan ju köpa på sig ett gäng o så kan ni ha auktion här sedan, "lägsta pris vinner"! 😉
Quote from Funbeat user on 16 October 2007, 22:45tack 🙂 nu är en beställd. Snål som jag är fanns det ju ett tryck där för 99 kr så självklart hoppade jag på det. Ett av barnen i mitt hus (bor i studenthus/kollektiv) springer runt med en hello kitty-buff. För sött för att vara sant.
Är helt med på idén
tack 🙂 nu är en beställd. Snål som jag är fanns det ju ett tryck där för 99 kr så självklart hoppade jag på det. Ett av barnen i mitt hus (bor i studenthus/kollektiv) springer runt med en hello kitty-buff. För sött för att vara sant.
Är helt med på idén
Quote from Funbeat user on 17 October 2007, 08:59Jag kan inte ha mössa för då blir jag överhettad, men pannband har funkat bra genom åren. En buff verkar idealiskt eftersom de är bredare än pannband och har fler användningsområden.
För några veckor sedan köpte jag en bredare variant av ett pannband på
Jag kan inte ha mössa för då blir jag överhettad, men pannband har funkat bra genom åren. En buff verkar idealiskt eftersom de är bredare än pannband och har fler användningsområden.
För några veckor sedan köpte jag en bredare variant av ett pannband på
Quote from Funbeat user on 17 October 2007, 10:04Maria. Buffen är mkt längre.
Beställde min i förrgår kväll och nu har den kommit (: Den kan tyvärr vara lite stor, har typ världens minsta huvud vilket jag inte tänkte på. Men får investera i en för barn senare och ha den här som halsduk..
Maria. Buffen är mkt längre.
Beställde min i förrgår kväll och nu har den kommit (: Den kan tyvärr vara lite stor, har typ världens minsta huvud vilket jag inte tänkte på. Men får investera i en för barn senare och ha den här som halsduk..