Quote from Jonny Persson on 16 October 2007, 14:17Jag kör med Buff ner på ett antal minusgrader. 5-6 minus kanske innan mössan kommer fram i stället. Med cykelhjälm ovanpå har jag kört ner mot -10 om jag inte minns helt fel.
Jag kör med Buff ner på ett antal minusgrader. 5-6 minus kanske innan mössan kommer fram i stället. Med cykelhjälm ovanpå har jag kört ner mot -10 om jag inte minns helt fel.
Quote from Funbeat user on 16 October 2007, 14:37Anna: Jag tycker det verkar vara standardpris på dom, dvs 150:- Här har jag beställt buffar - finns helt sjukt många olika färger....
http://www.addnature.com/
Min HAD köpte jag på Runners store på Vasagatan i Stockholm
Anna: Jag tycker det verkar vara standardpris på dom, dvs 150:- Här har jag beställt buffar - finns helt sjukt många olika färger....
Min HAD köpte jag på Runners store på Vasagatan i Stockholm
Quote from Funbeat user on 16 October 2007, 15:03En "funbeat-buff" kanske vore något för Olle att ta fram som komplement till tröjorna.... 🙂
En "funbeat-buff" kanske vore något för Olle att ta fram som komplement till tröjorna.... 🙂
Quote from Funbeat user on 16 October 2007, 15:34javisst, fixar vi minst 100 st så får man ju dom billigare och kan skänka överskottet till Olle (t+)
javisst, fixar vi minst 100 st så får man ju dom billigare och kan skänka överskottet till Olle (t+)
Quote from Jan Lundquist on 16 October 2007, 15:39Jag (och många andra) åkte tjejvasan i buff då var det ett par minusgrader.
Jag (och många andra) åkte tjejvasan i buff då var det ett par minusgrader.
Quote from Christer Heinbäck on 16 October 2007, 15:50Funbeat-buff! (t+)
Funbeat-buff! (t+)
Quote from Lotta W on 16 October 2007, 15:59Buffar kostar ca 8-9 euro styck på Mallorca så om ni betalar 150:- styck kan jag tänka mig att ta en tvåveckorstur för att hämta dem.
... men det var ju det där med tryck också... 🙂
Buffar kostar ca 8-9 euro styck på Mallorca så om ni betalar 150:- styck kan jag tänka mig att ta en tvåveckorstur för att hämta dem.
... men det var ju det där med tryck också... 🙂
Quote from Funbeat user on 16 October 2007, 16:10Jag ska till Gran Canaria i april om det är billigare där också 🙂
Jag ska till Gran Canaria i april om det är billigare där också 🙂
Quote from Funbeat user on 16 October 2007, 16:12men blir det så mkt billigare när man ska ha tryck? Det kanske handlar om några kronor? eller vad vet jag 🙂
men blir det så mkt billigare när man ska ha tryck? Det kanske handlar om några kronor? eller vad vet jag 🙂
Quote from Funbeat user on 16 October 2007, 16:29"Funbeat-buff!"
(t+) (t+) (t+)
"Funbeat-buff!"
(t+) (t+) (t+)