Quote from Funbeat user on 15 October 2007, 10:32Dessutom är de ju billiga också! 😀 får nog skaffa mig en t ute-träningen i vinter!
Dessutom är de ju billiga också! 😀 får nog skaffa mig en t ute-träningen i vinter!
Quote from Funbeat user on 15 October 2007, 10:53Finns ju vinterbonade också, i tjockare material.
Finns ju vinterbonade också, i tjockare material.
Quote from Funbeat user on 15 October 2007, 11:20Nu har jag också beställt en buff 😀
Nu har jag också beställt en buff 😀
Quote from Funbeat user on 15 October 2007, 11:39vadå, som pälsbeklädda foppatofflor då el? 😉
vadå, som pälsbeklädda foppatofflor då el? 😉
Quote from Funbeat user on 15 October 2007, 12:00😀
Polarfleece har jag för mig är materialet?Själv har jag stickat såna mojänger - fast då kallades de turbaner, och så vanliga pannband förstås ...
😀
Polarfleece har jag för mig är materialet?
Själv har jag stickat såna mojänger - fast då kallades de turbaner, och så vanliga pannband förstås ...
Quote from Funbeat user on 15 October 2007, 13:45ok, låter ju väldigt mkt snyggare än pälsbeklädda crocks, ser inte klokt ut....varför man vill ha plasttofflor ute i vintern o snön är för mig en gåta....
ok, låter ju väldigt mkt snyggare än pälsbeklädda crocks, ser inte klokt ut....varför man vill ha plasttofflor ute i vintern o snön är för mig en gåta....
Quote from Funbeat user on 15 October 2007, 13:48Det visste jag inte ens att det fanns, men som sagt vad de är bra till ...
Det visste jag inte ens att det fanns, men som sagt vad de är bra till ...
Quote from Funbeat user on 15 October 2007, 16:26Pälsklädda Crocs? För många sargtacklingar!
Pälsklädda Crocs? För många sargtacklingar!
Quote from Funbeat user on 15 October 2007, 21:26vet någon vart nånstans det är billigast att beställa dessa små underverk?
vet någon vart nånstans det är billigast att beställa dessa små underverk?
Quote from Funbeat user on 16 October 2007, 14:07Är buffarna varma? Har aldrig stött på någon tidigare man blev bra intresserad att ha på löpträning och fotbollsträning. Hur kallt kan det vara ute när man springer med en sådan? 🙂
Är buffarna varma? Har aldrig stött på någon tidigare man blev bra intresserad att ha på löpträning och fotbollsträning. Hur kallt kan det vara ute när man springer med en sådan? 🙂