Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningIdag har jag köpt mig en HAD....
You need to log in to create posts and topics.

De är jätte brasom fuskpolo också, därför jag funderar på om jag vill ha en till 😉
Förutom alla snygga färger alltså ...
OK Piraten är piraten.

Mmmm, det stoppar nog inte med den jag köpt är jag rädd.... 🙂 Den är svart och grå med blixtar på 😀 Finns så himla många snygga färger och mönster så det lär nog bli fler. Om jag förstått det rätt funkar den på sommaren också för att ha som huvudskydd

Men Fia-Lotta
denna sommar behövde vi regnskydd och inte solskydd
och då funkar BUFF bara till att torka torrt.
🙂

kan man inte knyta den till ett paraply då?

Jag har beställt en resa till Gran Canaria *pyser* (H)

Oppps, nu har jag beställt två till i andra fäger.... 🙂

Fia-Lotta: Om du ska till Gran Canaria så kan du köpa Buffar där. Buff är ett spanskt märke så de är åtminstone 20-30% billigare där. 🙂

Jaha! Buff....den där tråden kom upp hela tiden o måste ju kolla vad det var. 😉

Har en kompis som verkligen önskade sig en Buff förra året när han fyllde år, men det var för att ha under skinnstället när han körde MC....det skavde i halsen el vad det va

Kul - då ska det shoppas! 🙂

För mej är den också perfekt att ha runt halsen, jag är extremt känslig för när det sticks + att den sitter alldeles lagom runt halsen och kan inte trilla av. Så det får bli en där också (t+)

Jag använder min buff (eg HAD) mer på sommaren än på vintern; har den som håriordninghållare och vindskydd när jag seglar. Det är toppen!

Jag använder min buff (eg HAD) mer på sommaren än på vintern; har den som håriordninghållare och vindskydd när jag seglar. Det är toppen!