Quote from Funbeat user on 22 September 2009, 23:22SÄPO-agent... BILD:www.postimage.org/templates/images/smiley/laughing/2.gif
Jag tror du läser för många deckare?
SÄPO-agent... BILD:www.postimage.org/templates/images/smiley/laughing/2.gif
Jag tror du läser för många deckare?
Quote from Funbeat user on 23 September 2009, 07:18Som alla andra mornar... man vaknar sj och har ingen sig tjej att va avis på när hon får sova vidare.
Borde jag kanske vara glad för.. fast saknar det faktiskt
Som alla andra mornar... man vaknar sj och har ingen sig tjej att va avis på när hon får sova vidare.
Borde jag kanske vara glad för.. fast saknar det faktiskt
Quote from Funbeat user on 23 September 2009, 07:33ja d e nog d tristaste med att vara singel..att vakna själv.
ja d e nog d tristaste med att vara singel..att vakna själv.
Quote from Funbeat user on 23 September 2009, 09:48Jag tycker nog att kvällarna är jobbigare som singel... man sitter själv i tvsoffan, har ingen att prata med om dagen som varit och att gå och lägga sig i en stor tom säng utan att nån att mysa och sova sked med...
Men visst är de inte kul att vakna sjä
Jag tycker nog att kvällarna är jobbigare som singel... man sitter själv i tvsoffan, har ingen att prata med om dagen som varit och att gå och lägga sig i en stor tom säng utan att nån att mysa och sova sked med...
Men visst är de inte kul att vakna sjä
Quote from Funbeat user on 23 September 2009, 09:51Jenny, jag håller helt klart med... 🙂 http://www.youtube.com/watch?v=kmLGfiItGuY
Jenny, jag håller helt klart med... 🙂 http://www.youtube.com/watch?v=kmLGfiItGuY
Quote from Funbeat user on 23 September 2009, 10:07Mats, klockren... 😀
Mats, klockren... 😀
Quote from Funbeat user on 23 September 2009, 15:17Har inte tid att se på TV! Äh man är bara ensam om man väljer att sitta själv och tycka att man är ensam!
Har inte tid att se på TV! Äh man är bara ensam om man väljer att sitta själv och tycka att man är ensam!
Quote from Funbeat user on 23 September 2009, 15:59Håller inte riktigt med dig där Magnus B... Jag väljer inte att vara ensam, jag vill umgås men de flesta av mina vänner har sambo/pojkvän och barn och de är fullt upptagna med sina liv, och då som singel blir jag rätt ensam iaf i veckorna, på helgerna hän
Håller inte riktigt med dig där Magnus B... Jag väljer inte att vara ensam, jag vill umgås men de flesta av mina vänner har sambo/pojkvän och barn och de är fullt upptagna med sina liv, och då som singel blir jag rätt ensam iaf i veckorna, på helgerna hän
Quote from Funbeat user on 23 September 2009, 16:07Jenny, jag håller (som vanligt) med dig... 😉 Men jag kan se att Magnus har en poäng (i alla fall med den tolkning jag gör av vad han säger...): Man kan vara ensam och så kan man vara _ensam_ där det senare mer är ett sinnestillstånd... Om man inte tänker
Jenny, jag håller (som vanligt) med dig... 😉 Men jag kan se att Magnus har en poäng (i alla fall med den tolkning jag gör av vad han säger...): Man kan vara ensam och så kan man vara _ensam_ där det senare mer är ett sinnestillstånd... Om man inte tänker
Quote from Funbeat user on 23 September 2009, 16:10Jag burkar ha en poäng 😀 Men är rysligt katerisk...
Jag är fotbollstränare för barnen, instruktör på gymmet, jobbar heltid med reklam, seglar Hobycat, cyklar landsväg, slarvar i skogen på MTB, klättrar ibland, åkor massor av skidor, nerför och på längde
Jag burkar ha en poäng 😀 Men är rysligt katerisk...
Jag är fotbollstränare för barnen, instruktör på gymmet, jobbar heltid med reklam, seglar Hobycat, cyklar landsväg, slarvar i skogen på MTB, klättrar ibland, åkor massor av skidor, nerför och på längde