Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELIdag känner jag mig typiskt singe …
You need to log in to create posts and topics.

Sofie nu håller jag inte alls med dig.... Jag ser sälln några snygga människor och ser jag några snygga människor så är dom ju inte singlar iaf... *suck*
Det är ju bara att du kör liksom 😀

Emelie brukar du gå fram till alla killar du ser på stan för att fråga om de är singlar? 😉

Emelie: Så snyggingen kom inte på passet?

nej det klart jag inte brukar, men tycker överlag att man ser alla snyggingar med en tjej i handen brevid sig.... Tolkar jag som flickvän men det klart...
Jo Anders han var där (H:)
Är det bara jag som tycker så?

Emelie: Att killen på ditt pass är en snygging? 😉 (Eller det kanske inte var det du menade...? (#)) Men nej, jag tycker att det lika ofta är att snygga tjejer inte har en kille i handen faktiskt... Vilket ju är trevligt... 🙂

ja förlåt jag är trött efter 75min box och 60min spinning.... Men det var så jag menade om min andra känner igen er i att killar/tjejer har ngn i handen på stan eller var det nu må vara

...och jag tog mig friheten att dumma mig lite grann... 😉

lägger jag fram det så, så får jag väl skylla mig själv...:-)

Emelie- håller med! Det är nästan alltid en tjej med när man ser en snygg kille på stan, eller så har de en ring...fast titta kan man ju göra ändå 😀

Har ju nytt jobb... Och har sett TVÅ snygga pappor redan! Brukar aldrig finnas :p på en förskola fanns dock en snygging som var SÄPO-agent. Hur coolt är inte det? Hehehe...