Quote from Funbeat user on 14 August 2009, 15:46Magnus: Hmm. Tell me about it. Fast det känns som man måste göra något allvarligt fel om man inte lyckas osingla sig innan det är "för sent"... Försöker jag intala mig i alla fall och hoppas att det inte gäller mig! 😉
Magnus: Hmm. Tell me about it. Fast det känns som man måste göra något allvarligt fel om man inte lyckas osingla sig innan det är "för sent"... Försöker jag intala mig i alla fall och hoppas att det inte gäller mig! 😉
Quote from Funbeat user on 14 August 2009, 18:08Det beror ju på om målet är att osingla sig. Har som mål att må bra, trivas, njuta och ha kul undertiden. Skulle jag under tiden bli tokkär/förälskad och osinglad så är det ju en bonus. För sent? Lägg som deadline "innan jag dör" så behöver du inte bry di
Det beror ju på om målet är att osingla sig. Har som mål att må bra, trivas, njuta och ha kul undertiden. Skulle jag under tiden bli tokkär/förälskad och osinglad så är det ju en bonus. För sent? Lägg som deadline "innan jag dör" så behöver du inte bry di
Quote from Funbeat user on 14 August 2009, 18:24Magnus: Mjo... Jag önskar att jag kunde tänka så. Men jag har från och med nu (eller rättare sagt från och med innan sommaren) som mål att inte ha några! 😀 Jag ska bara göra vad som faller mig in, helt utan mening eller mål, för jag har himlen runt höööö
Magnus: Mjo... Jag önskar att jag kunde tänka så. Men jag har från och med nu (eller rättare sagt från och med innan sommaren) som mål att inte ha några! 😀 Jag ska bara göra vad som faller mig in, helt utan mening eller mål, för jag har himlen runt höööö
Quote from Funbeat user on 14 August 2009, 18:30(t+) Way to go girl! (t+)
(Visst) är det skönt?
(t+) Way to go girl! (t+)
(Visst) är det skönt?
Quote from Funbeat user on 14 August 2009, 18:40Underbar frihetskänsla! Fast samtidigt väldigt rastlöst och en gnutta dåligt samvete... 😉
Underbar frihetskänsla! Fast samtidigt väldigt rastlöst och en gnutta dåligt samvete... 😉
Quote from Funbeat user on 14 August 2009, 19:01För mig, som är i övre medelåldern 🙂 med småbarnsdelen avklarad, fast arbete, bostad, känner inte någon direkt hets med att träffa någon ny dam, men faller jag pladask och känner, gud henne måste jag ha! Jag överlever inte annars, då vore det ju skitku
För mig, som är i övre medelåldern 🙂 med småbarnsdelen avklarad, fast arbete, bostad, känner inte någon direkt hets med att träffa någon ny dam, men faller jag pladask och känner, gud henne måste jag ha! Jag överlever inte annars, då vore det ju skitku
Quote from Funbeat user on 14 August 2009, 19:04Åh, Lars! Det är inte alla som har lyckats nå alla sina svensson mål som du har! Men nu har jag förhoppningsvis insett att det inte är nån mening med att försöka uppnå något, för varje gång jag gjort det tidigare har jag misslyckats. Det bästa är att inte
Åh, Lars! Det är inte alla som har lyckats nå alla sina svensson mål som du har! Men nu har jag förhoppningsvis insett att det inte är nån mening med att försöka uppnå något, för varje gång jag gjort det tidigare har jag misslyckats. Det bästa är att inte
Quote from Funbeat user on 14 August 2009, 21:37Det är väl ändå inte fel att ha mål även om de ska var hyfsat verklighetsanpassade..
Att ha som må att bli bäst i Sverige är ju inte omöjligt,
men då ska man vilja och orka träna för det...Sen att leta efter den rätta/-e
-där tror jag mer att man ska "
Det är väl ändå inte fel att ha mål även om de ska var hyfsat verklighetsanpassade..
Att ha som må att bli bäst i Sverige är ju inte omöjligt,
men då ska man vilja och orka träna för det...
Sen att leta efter den rätta/-e
-där tror jag mer att man ska "
Quote from Funbeat user on 22 September 2009, 19:16Känner tråkigt singel idag eftersom jag själv får rensa all svamp som kom med hem ifrån naturpassturen idag. Blir ett par rejäla mackor och en del till torken.
Känner tråkigt singel idag eftersom jag själv får rensa all svamp som kom med hem ifrån naturpassturen idag. Blir ett par rejäla mackor och en del till torken.
Quote from Funbeat user on 22 September 2009, 19:24haha, torken associerar jag inte med svamp direkt :S
haha, torken associerar jag inte med svamp direkt :S