Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELIdag känner jag mig typiskt singe …
You need to log in to create posts and topics.

Jessie och björn (t+)
Det finns alltså fler än jag som vågar (vägra facebook) alltså.

Var tidigare en av dem som inte höll till på den andra FB. Insåg att det var aningens lättare att regga sig där med för att ha mer än sporadisk kontakt med folk som inte tränar. Sen kan man ju som jag fullständigt ignorera det faktum att det går att få re

Men tack så mycket, Aadu =)

Alltså, jag vet inte, har levt med facebook i mer än två år, det är ett ovärderligt socialt verktyg tycker jag. Otroligt smidigt om en vill ha tag på flera stycken med samma meddelande och när en vill hålla kontakten med folk

Har tidigare bara betraktat alla spännande diskussioner som pågår i forumen här på FB, men nu känner jag att det är dags att ge mig tillkänna. So here we go:

Idag känner jag mig typiskt singel för att.. jag precis spontanbokat en långresa i höst!

Satt

Bra där Anna!

Själv insåg jag att jag var singel för att jag slocknat på soffan och vaknade halv tio och inte har en sambo som tittar argt på mig för att jag sover bort en lördagskväll.

Vänta lite här nu. Om ni två (Anna och Daniel) gifter er och sedan går lite mot konventionen och tar brudens efternamn......

Vad får man då?

Fyndigt 🙂
Jag skulle gilla om kronprinsessan tog blivande makens efternamn, haha =)

Nä, hon får heta Majestät efter sin pappa Hans.

Haha, jadu, Aadu (hehe), det var riktigt roligt. Fick mig ett rejält gott skratt såhär på morgonen.

Idag känner jag mig väldigt singel eftersom jag varit på en promenaddejt tidigare ikväll. Och inte tänker jag osingla mig med honom heller. Vilket han redan fått reda på. Inget knussel här inte!