Quote from Rasmus Olsson on 7 July 2009, 18:41Jag gör så! Stôni som jag är, så ringer jag tills jag kommer rätt. Vill man så kan man! Kan man inte, så vill man inte.
Jag gör så! Stôni som jag är, så ringer jag tills jag kommer rätt. Vill man så kan man! Kan man inte, så vill man inte.
Quote from Funbeat user on 7 July 2009, 19:52*stor kram och puss på pannan på Bruse*
Precis så! En MAN har talat! 🙂
*stor kram och puss på pannan på Bruse*
Precis så! En MAN har talat! 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 7 July 2009, 20:03Tack jessi!
Tack jessi!
Quote from Funbeat user on 7 July 2009, 20:58i dag känner jag mig exstra mycket singel nu när man ligger ensam hemma på sin födelsedag de är inge roligt alls 🙁
i dag känner jag mig exstra mycket singel nu när man ligger ensam hemma på sin födelsedag de är inge roligt alls 🙁
Quote from Fredrik Närenfors on 7 July 2009, 21:14Jessie Charlotte:
Självklart tappar man inte bort numret till henne med stort H. Man kör desstutom en dubbelkoll att man vet vad nån av hennes bekanta heter, jobbar eller går i skola eller är släkt med eller typ vad som helst så man slipper ringa 20 andr
Jessie Charlotte:
Självklart tappar man inte bort numret till henne med stort H. Man kör desstutom en dubbelkoll att man vet vad nån av hennes bekanta heter, jobbar eller går i skola eller är släkt med eller typ vad som helst så man slipper ringa 20 andr
Quote from Funbeat user on 7 July 2009, 21:28Hip, hip, hurra för Nicklas idá! GRATTIS!
Hip, hip, hurra för Nicklas idá! GRATTIS!
Quote from Funbeat user on 7 July 2009, 22:48Nummer? Är det någon som ger ut telefonnummer nu för tiden, jag trodde en skrev till personen på facebook? ^^ Mycket smidigare för då räcker det med namnet också...
Nummer? Är det någon som ger ut telefonnummer nu för tiden, jag trodde en skrev till personen på facebook? ^^ Mycket smidigare för då räcker det med namnet också...
Quote from Funbeat user on 8 July 2009, 07:55Våga VÄGRA Facebook. (H)
Våga VÄGRA Facebook. (H)
Quote from Funbeat user on 8 July 2009, 07:58Skönt att höra att jag inte är ensam att nobba Facebook. Hinner knappt med att läsa allt intressant skriver på detta forum.
Skönt att höra att jag inte är ensam att nobba Facebook. Hinner knappt med att läsa allt intressant skriver på detta forum.
Quote from Fredric Lagerström on 8 July 2009, 08:17Hej Malene! 🙂
Välkommen åter i vårat glada gäng!FB betyder främst Funbeat för mej och inget annat.
Hej Malene! 🙂
Välkommen åter i vårat glada gäng!
FB betyder främst Funbeat för mej och inget annat.