Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELIdag känner jag mig typiskt singe …
You need to log in to create posts and topics.

Just. Det är enkelt egentligen. Är det nåt man inte gillar så trycker man delite

*poff*

Däremot kan det vara svårare att "copy" och "klistra in" det man gillar...
hmmm

Jag tar och funderar på detta.
God natt!

jag får sitta ensam och njuta av regnet & åskan (som antagligen förstört mina klättra-ute planer för imorgon).

Lars: Jag har bara klättrat två gånger i mitt liv hittills, båda gångerna var det klippa som gällde och det var hur kul som helst. Klättrar gärna igen! 😀

Bruse: Om det nu inte är så att jag har råkat på en massa undantag bland män, så säger mig min erfarenhet att om en tjej tar kontakt med en kille så blir hon dissad, oavsett hur mycket intresse han visat tidigare. Du får väldigt gärna bevisa motsatsen för

Charlotte.

Om det är kvinnan med stort K som ringer så blir hon inte dissad det lovar jag dig. Däremot de som man egentligen inte var intresserad av utan bara underhöll sig med i avvaktan på hon med stort H, ja de kan kännas lite jobbiga om de ringer ell

God morgon!
Jessie: God morgon till dig i synnerlighet! Vad roligt att du vill prova på klättring igen.
Vad gör du till helgen? Regnar det, klättrar vi inne, annars så klättrar vi ute.

Charlotte: AMEN, sister!

Per: Fast nu bevisade du ju bara att jag och Charlotte har rätt.. för så här ÄR det:

OM man har träffat kvinnan med stort H, då tappar man inte bort numret.. och OM man trots allt gör det, så letar man ändå rätt på henne.

Gre

Lars: Sounds like a plan. 🙂

Jessie: Visst, men hur många svenskar har en sådan mentalitet att de skulle göra nått sådant?

Ah, så du menar att svenska män alltid kan skylla på kulturella svårigheter och särdeles svensk blyghet? Vet inte hur bra det passar in på.. ehm.. exempelvis dig? 😉