Quote from Rasmus Olsson on 6 July 2009, 06:55Vad menar du Charlotte? Ska inte kvinnor kunna ringa en kille de är intresserade? Grattis, du har lyckats flytta jämställdhet 100 år bakåt i tiden!
Vad menar du Charlotte? Ska inte kvinnor kunna ringa en kille de är intresserade? Grattis, du har lyckats flytta jämställdhet 100 år bakåt i tiden!
Quote from Funbeat user on 6 July 2009, 12:07Bruse: Det är banne mig inte VI som flyttat den tillbaka utan alla dessa DRIVOR av män som kan säga vad de vill INNAN, (typ blablabla jaaag föredrar en stark och självständig kvinna som kan ta egna initiatiiiiv), men som när det kommer till kritan faktisk
Bruse: Det är banne mig inte VI som flyttat den tillbaka utan alla dessa DRIVOR av män som kan säga vad de vill INNAN, (typ blablabla jaaag föredrar en stark och självständig kvinna som kan ta egna initiatiiiiv), men som när det kommer till kritan faktisk
Quote from Funbeat user on 6 July 2009, 13:44Hoppsan, vad skönt att inte ingå sällskapet "drivor av män" eftersom jag under
6 år varit ihop med en mycket inbiten hästdam med egen häst. Hästen finns kvar i hennes ägo samt vi delar fortfarande intresset av hästen.
Att dela hushåll med en hästägare
Hoppsan, vad skönt att inte ingå sällskapet "drivor av män" eftersom jag under
6 år varit ihop med en mycket inbiten hästdam med egen häst. Hästen finns kvar i hennes ägo samt vi delar fortfarande intresset av hästen.
Att dela hushåll med en hästägare
Quote from Funbeat user on 6 July 2009, 15:53Luddigt men Jessi jag tror Lars vill något!
Luddigt men Jessi jag tror Lars vill något!
Quote from Fredric Lagerström on 6 July 2009, 16:00Jag säger att det är klart som korvspad. Ordet "häst" förekommer inte mindre än
nio (9) gånger i Lars inlägg!
Jag säger att det är klart som korvspad. Ordet "häst" förekommer inte mindre än
nio (9) gånger i Lars inlägg!
Quote from Funbeat user on 6 July 2009, 16:17synd att korvspa är så äckligt och disigt, men klart som renaste vatten, det kan jag gå med på:-)
synd att korvspa är så äckligt och disigt, men klart som renaste vatten, det kan jag gå med på:-)
Quote from Funbeat user on 6 July 2009, 16:21Eeeeeh, det var uttrycket "drivor av män " jag reagerade mot. Fast visst, en bestämd hästdam i lämplig ålder, varför inte. Hästar, kallblod är trevliga. Övriga hästar är goda.
Tre (3) gånger nämnde jag häst denna gång. Förresten jag kan slå på en tappsk
Eeeeeh, det var uttrycket "drivor av män " jag reagerade mot. Fast visst, en bestämd hästdam i lämplig ålder, varför inte. Hästar, kallblod är trevliga. Övriga hästar är goda.
Tre (3) gånger nämnde jag häst denna gång. Förresten jag kan slå på en tappsk
Quote from Fredric Lagerström on 6 July 2009, 16:35Jag som man (med omfattande insikter i mäns psyke) tolkar detta som ett rent
och klart som vatten (helt rätt Emelie)frieri!
Grattis Jessie!!! 🙂
(På en måndag dessutom!)
Jag som man (med omfattande insikter i mäns psyke) tolkar detta som ett rent
och klart som vatten (helt rätt Emelie)
frieri!
Grattis Jessie!!! 🙂
(På en måndag dessutom!)
Quote from Funbeat user on 6 July 2009, 16:50Tyvärr så är jag fullt övertygad om att Jessie är ägare till en arab, fullblod eller ett halvblod. Jag har blivit nog biten, sparkad samt påsprungen av dessa spattiga kreatur!
0 ( noll) gånger nämnt häst i detta inlägg. Kan jag få skrubba klart boxen if
Tyvärr så är jag fullt övertygad om att Jessie är ägare till en arab, fullblod eller ett halvblod. Jag har blivit nog biten, sparkad samt påsprungen av dessa spattiga kreatur!
0 ( noll) gånger nämnt häst i detta inlägg. Kan jag få skrubba klart boxen if
Quote from Fredric Lagerström on 6 July 2009, 16:52Lars likes to play it rough 😉
Ääääh skrubba på du nu Lars i lugn och ro. 🙂
Lars likes to play it rough 😉
Ääääh skrubba på du nu Lars i lugn och ro. 🙂