Quote from Funbeat user on 23 June 2009, 09:42*läser och asgarvar*
*läser och asgarvar*
Quote from Funbeat user on 23 June 2009, 16:18Neeeej Peter. Det kan inte ha hunnit gå över redan? Hur ska jag då hinna bli proxykränkt?
Neeeej Peter. Det kan inte ha hunnit gå över redan? Hur ska jag då hinna bli proxykränkt?
Quote from Funbeat user on 30 June 2009, 11:45ha ha...lägga ut sin msn...
ha ha...lägga ut sin msn...
Quote from Åsa Tysklind on 5 July 2009, 14:34Känner mig välldigt singel ...
Sitter på gotland vädret är sådär
Ingen som sitter brevid mig eller vill gå och bada.
Så man får väll ta cyken och åka en sväng, kanse finns det några trevlig som cykel semester på ön (H)
Känner mig välldigt singel ...
Sitter på gotland vädret är sådär
Ingen som sitter brevid mig eller vill gå och bada.
Så man får väll ta cyken och åka en sväng, kanse finns det några trevlig som cykel semester på ön (H)
Quote from Funbeat user on 5 July 2009, 17:06detta inlägg har inget att göra med tråden behöver bara hjälp, fort 😉 igår var jag ute och träffade världens gulligaste kille, vi höll ihop hela kvällen och sedan fick han mitt nummer.. Jag vet vad han heter och så, så frågan är om jag ska adda honom på
detta inlägg har inget att göra med tråden behöver bara hjälp, fort 😉 igår var jag ute och träffade världens gulligaste kille, vi höll ihop hela kvällen och sedan fick han mitt nummer.. Jag vet vad han heter och så, så frågan är om jag ska adda honom på
Quote from Funbeat user on 5 July 2009, 17:12adda honom när ni hörts lite mer via telefonen tycker jag...
adda honom när ni hörts lite mer via telefonen tycker jag...
Quote from Funbeat user on 5 July 2009, 19:30Håller med Emelie. Jag veeet att det är sååå 1800-tal att "vänta på att han tar initiativet", men efter att se hur män flyr som förskrämda råttor så fort man sätter lite starkt intressefokus på dem (även de som var grymt intresserade innan) så... tyvärr -
Håller med Emelie. Jag veeet att det är sååå 1800-tal att "vänta på att han tar initiativet", men efter att se hur män flyr som förskrämda råttor så fort man sätter lite starkt intressefokus på dem (även de som var grymt intresserade innan) så... tyvärr -
Quote from Rasmus Olsson on 5 July 2009, 20:12Varför adda honom på facebook? Ring honom, dejta honom på riktigt vettja!
Varför adda honom på facebook? Ring honom, dejta honom på riktigt vettja!
Quote from Funbeat user on 5 July 2009, 20:32Det ligger något i det bruse säger, men kan förstå om du vill adda honom på FB det ena ute sluter ju inte det andra. Men vänta en stund kanske 🙂 Lycka till
Det ligger något i det bruse säger, men kan förstå om du vill adda honom på FB det ena ute sluter ju inte det andra. Men vänta en stund kanske 🙂 Lycka till
Quote from Funbeat user on 6 July 2009, 00:04Om han har fått ditt nummer så är det han som har bollen! Håller med övriga talare (av kvinnligt kön, lyssna inte på Bruse!) pga egna erfarenheter...
Om han har fått ditt nummer så är det han som har bollen! Håller med övriga talare (av kvinnligt kön, lyssna inte på Bruse!) pga egna erfarenheter...