Quote from Funbeat user on 21 June 2009, 00:20Aadu, det var jag som skrev om nummerlapparna. Och jäklar vilken träningsvärk jag hade när jag vaknade i morse.... 😉 😀
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=485455#p486025
Aadu, det var jag som skrev om nummerlapparna. Och jäklar vilken träningsvärk jag hade när jag vaknade i morse.... 😉 😀
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=485455#p486025
Quote from Funbeat user on 21 June 2009, 07:14Vad/vem drömmer man om när man har 7 cyklar under kudden?
Vad/vem drömmer man om när man har 7 cyklar under kudden?
Quote from Rasmus Olsson on 21 June 2009, 07:19"Man" drömmer om snygga cyklistor i tajt lycra grenslades en fin karbånhoj.
"Man" drömmer om snygga cyklistor i tajt lycra grenslades en fin karbånhoj.
Quote from Funbeat user on 21 June 2009, 11:18Jag lade ingenting under min kudde, men inatt drömde jag att jag "banne mig också skulle gifta mig!"... På två veckor. Så jag började med att bjuda en massa folk, och sen med att boka kyrkan och prästen och SEN kom jag på att det var lite problematiskt, f
Jag lade ingenting under min kudde, men inatt drömde jag att jag "banne mig också skulle gifta mig!"... På två veckor. Så jag började med att bjuda en massa folk, och sen med att boka kyrkan och prästen och SEN kom jag på att det var lite problematiskt, f
Quote from Funbeat user on 21 June 2009, 12:40Ujj Jenny, jobbig dröm.
Lite lik en som jag brukade drömma återkommande när jag var (MYCKET) yngre, där jag gick i en låååång (oändlig?) korridor med dörrar och skulle välja EN dörr att öppna. Bakom den dörren skulle jag hitta den man jag skulle gifta m
Ujj Jenny, jobbig dröm.
Lite lik en som jag brukade drömma återkommande när jag var (MYCKET) yngre, där jag gick i en låååång (oändlig?) korridor med dörrar och skulle välja EN dörr att öppna. Bakom den dörren skulle jag hitta den man jag skulle gifta m
Quote from Fredric Lagerström on 21 June 2009, 12:47Konstiga drömmar ni har 🙂 Verkligen.
Jag är ingen drömtydare men antar att ni innerst inne ändå vill gifta er men det
handlar om tid som skall räcka till och val och beslut som skall göras. Man skall välja rätt osv.Lycka till! (t+) 🙂
Konstiga drömmar ni har 🙂 Verkligen.
Jag är ingen drömtydare men antar att ni innerst inne ändå vill gifta er men det
handlar om tid som skall räcka till och val och beslut som skall göras. Man skall välja rätt osv.
Lycka till! (t+) 🙂
Quote from Funbeat user on 21 June 2009, 12:48Vad gör ni för drömtolkning av desa drömmar?
Vad gör ni för drömtolkning av desa drömmar?
Quote from Funbeat user on 21 June 2009, 12:50Att det är som jag brukar säga:
Jag är inte kass på förhållanden, jag har bara otur när jag väljer!
dvs att det svåra är att välja RÄTT person. (H)
Att det är som jag brukar säga:
Jag är inte kass på förhållanden, jag har bara otur när jag väljer!
dvs att det svåra är att välja RÄTT person. (H)
Quote from Fredrik Närenfors on 21 June 2009, 15:27Byt ut dörrarna mot glasdörrar.
Byt ut dörrarna mot glasdörrar.
Quote from Funbeat user on 21 June 2009, 16:50Det låter som en sund inställning Jessie (t+)
Det låter som en sund inställning Jessie (t+)