Quote from Fredric Lagerström on 13 June 2009, 23:05Ska bli fint imorrn enl smhi Håll ut! Håll ut!
Ska bli fint imorrn enl smhi Håll ut! Håll ut!
Quote from Rasmus Olsson on 13 June 2009, 23:10Sen när hade SMHI rätt?
BILD:http://www.yr.no/sted/Sverige/Stockholm/Stockholm/meteogram.png
Sen när hade SMHI rätt?
BILD:http://www.yr.no/sted/Sverige/Stockholm/Stockholm/meteogram.png
Quote from Funbeat user on 14 June 2009, 02:01De hade rätt väder varje gång, men på fel dag... 🙂
Vilket av följande två alternativ skulle ni som singel och träningsnarkoman välja:
1) Vara ihop med en person som inte tränar, aldrig gjort det och aldrig kommer att göra det heller men som i övrigt är
De hade rätt väder varje gång, men på fel dag... 🙂
Vilket av följande två alternativ skulle ni som singel och träningsnarkoman välja:
1) Vara ihop med en person som inte tränar, aldrig gjort det och aldrig kommer att göra det heller men som i övrigt är
Quote from Rasmus Olsson on 14 June 2009, 06:45Både och! Om damen på punkt ett accepterar min perversa läggning.
Både och! Om damen på punkt ett accepterar min perversa läggning.
Quote from Funbeat user on 14 June 2009, 12:50Bruse: DIN perversa läggning? På vilket sätt är cyklister perversa? *nyfiken* 😀
Mitt ex tränade diverse saker och höll sig i form, men han vägrade se mig fightas (sade att han varken ville se mig ge eller få stryk). Fruktansvärt tråkigt, för jag hade ku
Bruse: DIN perversa läggning? På vilket sätt är cyklister perversa? *nyfiken* 😀
Mitt ex tränade diverse saker och höll sig i form, men han vägrade se mig fightas (sade att han varken ville se mig ge eller få stryk). Fruktansvärt tråkigt, för jag hade ku
Quote from Funbeat user on 14 June 2009, 13:19Aadu: Inte HÄR iaf. Regnet (som varit konstant i tre dygn nu) har snarare tagit i och blivit MER ihärdigt. (#)
Aadu: Inte HÄR iaf. Regnet (som varit konstant i tre dygn nu) har snarare tagit i och blivit MER ihärdigt. (#)
Quote from Funbeat user on 14 June 2009, 13:27Mao: Ni som vill slippa regnet ska för en gångs skull komma till Göteborg! 😀
Mao: Ni som vill slippa regnet ska för en gångs skull komma till Göteborg! 😀
Quote from Rasmus Olsson on 14 June 2009, 13:35Jenny: du vet!
Jenny: du vet!
Quote from Fredric Lagerström on 14 June 2009, 14:07Makalöst Jessie!!! 3 dar! Och ökar ??? Nångång måste det väl sluta!
Jag sätter mej i solen nu och funderar över hur olika det kan vara...
...alltså tre dar... helt crazy... phiuu..
Makalöst Jessie!!! 3 dar! Och ökar ??? Nångång måste det väl sluta!
Jag sätter mej i solen nu och funderar över hur olika det kan vara...
...alltså tre dar... helt crazy... phiuu..
Quote from Funbeat user on 14 June 2009, 19:22Enligt alla källor som spår väder ska det tydligen bli fint imorgon.. antagligen för att jag jobbar eftermiddag och får hela dan förstörd oavsett? (t-)
Enligt alla källor som spår väder ska det tydligen bli fint imorgon.. antagligen för att jag jobbar eftermiddag och får hela dan förstörd oavsett? (t-)