Quote from Funbeat user on 16 June 2009, 00:58Anders: Jag kommer! Och några kompisar också iofs... Hyrt stuga två mil söder om Gbg över midsommar, ska bli trevligt 🙂 8 pers, två par, resten singlar runt 25 ... skoj. Ingen 25+-are som vill vara min dejt på fredagkvällen? (H:)
Anders: Jag kommer! Och några kompisar också iofs... Hyrt stuga två mil söder om Gbg över midsommar, ska bli trevligt 🙂 8 pers, två par, resten singlar runt 25 ... skoj. Ingen 25+-are som vill vara min dejt på fredagkvällen? (H:)
Quote from Funbeat user on 16 June 2009, 07:03Damn it! Inte kvar i stan då. 🙁
Damn it! Inte kvar i stan då. 🙁
Quote from Funbeat user on 16 June 2009, 23:52Men det var ju synd! 🙁
För övrigt känner jag mig som singel ikväll för att jag har en stor disk att ta hand om, vilket jag inte orkar och vill ikväll (har lekt lieman i en stor trädgård idag 😀 ), och det finns ingen som kan klaga på den! 🙂
Men det var ju synd! 🙁
För övrigt känner jag mig som singel ikväll för att jag har en stor disk att ta hand om, vilket jag inte orkar och vill ikväll (har lekt lieman i en stor trädgård idag 😀 ), och det finns ingen som kan klaga på den! 🙂
Quote from Fredric Lagerström on 18 June 2009, 23:25Kärleken är en skog med dolda fällor som man hoppas att den andra ska gå i.
Suck...
Kärleken är en skog med dolda fällor som man hoppas att den andra ska gå i.
Suck...
Quote from Funbeat user on 19 June 2009, 09:58Idag känner jag mig alldeles extra mycket som singel, för jag tänker inte ens försöka plocka 7 sorters blommor att lägga under kudden. Hmpf!
😉
Idag känner jag mig alldeles extra mycket som singel, för jag tänker inte ens försöka plocka 7 sorters blommor att lägga under kudden. Hmpf!
😉
Quote from Funbeat user on 20 June 2009, 08:43Idag inser jag att jag nog kommer att förbli singel det närmaste året (i såna fall för första gången någonsin!) eftersom jag lyckades somna ifrån att plocka 7 sorters blommor och istället drömde jag CSN-återbetalningsmardrömmar (INNAN jag ens har börjat t
Idag inser jag att jag nog kommer att förbli singel det närmaste året (i såna fall för första gången någonsin!) eftersom jag lyckades somna ifrån att plocka 7 sorters blommor och istället drömde jag CSN-återbetalningsmardrömmar (INNAN jag ens har börjat t
Quote from Funbeat user on 20 June 2009, 09:54Så kan det gå om man lägger 7 inbetalningsavier under kudden på midsommarafton.
Så kan det gå om man lägger 7 inbetalningsavier under kudden på midsommarafton.
Quote from Funbeat user on 20 June 2009, 10:06För att jag inte alls är bakis och redan är igång och tvättar en midsommardag, funderar dessutom på att ge mig ut och springa lite senare... (H)
Nu ringde timern! Dags att dyka ner till tvättstugan igen.
För att jag inte alls är bakis och redan är igång och tvättar en midsommardag, funderar dessutom på att ge mig ut och springa lite senare... (H)
Nu ringde timern! Dags att dyka ner till tvättstugan igen.
Quote from Fredric Lagerström on 20 June 2009, 10:09Det var nån här på FB som i en annan tråd skrev om att sova med sju nummerlappar under kudden. Det tyckte jag var kul!
Sova med sju nummerlappar under kudden och drömma om kommande storlopp! 🙂
Det var nån här på FB som i en annan tråd skrev om att sova med sju nummerlappar under kudden. Det tyckte jag var kul!
Sova med sju nummerlappar under kudden och drömma om kommande storlopp! 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 20 June 2009, 22:04Hade jag en superstor kudde, kunde jag ha alla mina sju cyklar under kudden.
Hade jag en superstor kudde, kunde jag ha alla mina sju cyklar under kudden.