Quote from Funbeat user on 11 June 2009, 23:13Hörredu Anders... sådär skriver man väl inte till en dam i nöd?
*blänger på, fast på ett sånt där fint damaktigt vis såklart!*
Hörredu Anders... sådär skriver man väl inte till en dam i nöd?
*blänger på, fast på ett sånt där fint damaktigt vis såklart!*
Quote from Funbeat user on 12 June 2009, 08:03Tack jenny
Skickar tillbaka en kram....// Markus
Tack jenny
Skickar tillbaka en kram....
// Markus
Quote from Funbeat user on 12 June 2009, 18:120sicket kramkalas det blev, eller?
0sicket kramkalas det blev, eller?
Quote from Funbeat user on 12 June 2009, 19:17för att jag sitter uppkurad i soffan och kollar på Dexter, själv... 🙁
för att jag sitter uppkurad i soffan och kollar på Dexter, själv... 🙁
Quote from Funbeat user on 12 June 2009, 20:17För att jag sitter (blöt efter att ha gått ut med hunden) vid datorn och letar efter något jag kan titta på.. själv. 🙁
För att jag sitter (blöt efter att ha gått ut med hunden) vid datorn och letar efter något jag kan titta på.. själv. 🙁
Quote from Funbeat user on 12 June 2009, 21:19kanske för att jag har tränat en fredagskväll, de flesta gick då jag kom till gymmet och nu sitter jag hos mamma (dock är mamma inte hemma) framför datorn, men jag är int bitter
kanske för att jag har tränat en fredagskväll, de flesta gick då jag kom till gymmet och nu sitter jag hos mamma (dock är mamma inte hemma) framför datorn, men jag är int bitter
Quote from Funbeat user on 12 June 2009, 21:27Jag hade gärna tagit ett träningspass ikväll, men pratade med en kompis tidigare i veckan om att vi skulle ses kring kl 17 idag för att fixa presenten till morgondagens jubliarer (två 30-åringar ska firas). men då mailade hon tidigare idag och säger att h
Jag hade gärna tagit ett träningspass ikväll, men pratade med en kompis tidigare i veckan om att vi skulle ses kring kl 17 idag för att fixa presenten till morgondagens jubliarer (två 30-åringar ska firas). men då mailade hon tidigare idag och säger att h
Quote from Funbeat user on 13 June 2009, 02:48... för att jag har gått med i gruppen SINGEL och läst igenom 24 sidor om att känna sig typiskt singel.
... för att jag har gått med i gruppen SINGEL och läst igenom 24 sidor om att känna sig typiskt singel.
Quote from Funbeat user on 13 June 2009, 19:21för att det är lördagkväll och jag lagar mat åt mig själv igen. Hmm, har jag missat ngt... (nejdå, inte ett dugg självironisk)
Varför måste alla passa på att osingla sig hela tiden. Känner inte alls för att vara tredje eller femte eller något annat udda
för att det är lördagkväll och jag lagar mat åt mig själv igen. Hmm, har jag missat ngt... (nejdå, inte ett dugg självironisk)
Varför måste alla passa på att osingla sig hela tiden. Känner inte alls för att vara tredje eller femte eller något annat udda
Quote from Funbeat user on 13 June 2009, 22:53för att det är lördagkväll och jag har ingen som helst lust att laga mat till mig själv.. idag heller... och inte är det nåt bra på TV heller och utanför vill det tamejtusan bara inte sluta regna?!? Blärgh!
för att det är lördagkväll och jag har ingen som helst lust att laga mat till mig själv.. idag heller... och inte är det nåt bra på TV heller och utanför vill det tamejtusan bara inte sluta regna?!? Blärgh!