Quote from Rasmus Olsson on 9 June 2009, 15:12Jenny, skulle aldrig låta dig komma i närheten av mina cyklar utan att du först blir cykel-närvaro-certifierad!
Nu snackar vi om riktiga saker för riktiga kvinnor och män!
Jenny, skulle aldrig låta dig komma i närheten av mina cyklar utan att du först blir cykel-närvaro-certifierad!
Nu snackar vi om riktiga saker för riktiga kvinnor och män!
Quote from Rasmus Olsson on 9 June 2009, 15:32Peter: det var just därför jag som värmlänning skrev det ordet. Alltid någon som reagerar, tolkar och misstolkar. 🙂
Peter: det var just därför jag som värmlänning skrev det ordet. Alltid någon som reagerar, tolkar och misstolkar. 🙂
Quote from Funbeat user on 9 June 2009, 15:59Bruse: Det tackar jag för! Jag är allergisk mot nästan all form av meckande...
"Nu snackar vi om riktiga saker för riktiga kvinnor och män!"
Eh... Det där fattade inte jag? Vad pratar du om nu?
Bruse: Det tackar jag för! Jag är allergisk mot nästan all form av meckande...
"Nu snackar vi om riktiga saker för riktiga kvinnor och män!"
Eh... Det där fattade inte jag? Vad pratar du om nu?
Quote from Rasmus Olsson on 9 June 2009, 16:06Jenny, vi ska inte vända oss till mecka och bedja, vi ska meka.
Jenny, vi ska inte vända oss till mecka och bedja, vi ska meka.
Quote from Rasmus Olsson on 9 June 2009, 17:23Då får du smeka istället! (t+)
Då får du smeka istället! (t+)
Quote from Funbeat user on 9 June 2009, 17:59Eller Leka!
Eller Leka!
Quote from Funbeat user on 9 June 2009, 18:53ja då kom man hem från jobbet i dag å ingen hemma som man kunde laga mat till å ingen att gosa med i soffan. nä man får åka å träna då nej vist ja de kan man ju inte heller för man är ju SKADAD i gen FAN FAN FAN inte den foten i gen 🙁
ja då får man var
ja då kom man hem från jobbet i dag å ingen hemma som man kunde laga mat till å ingen att gosa med i soffan. nä man får åka å träna då nej vist ja de kan man ju inte heller för man är ju SKADAD i gen FAN FAN FAN inte den foten i gen 🙁
ja då får man var
Quote from Funbeat user on 9 June 2009, 19:09jenny: du mat lagnign är ju fan de roligaste som finns ju när man kommer hem sliten efter en dag på jobbet å man lagar nåågot gott en helt vanlig tisdag å man sitter där mid sin älsking å äter å hon äter upp allt å tar en gång till å seger fan vad gott då
jenny: du mat lagnign är ju fan de roligaste som finns ju när man kommer hem sliten efter en dag på jobbet å man lagar nåågot gott en helt vanlig tisdag å man sitter där mid sin älsking å äter å hon äter upp allt å tar en gång till å seger fan vad gott då
Quote from Rasmus Olsson on 9 June 2009, 19:10Jennys nya sport: tungrullning!
Jennys nya sport: tungrullning!
Quote from Funbeat user on 9 June 2009, 20:09Nicklas: Hmm. Ok. Jag tänker i alla fall inte ha dåligt samvete för att jag inte tycker om att laga mat åt någon annan. 😉
Bruse: Jag är inte fransk för ingenting... 😉
Nicklas: Hmm. Ok. Jag tänker i alla fall inte ha dåligt samvete för att jag inte tycker om att laga mat åt någon annan. 😉
Bruse: Jag är inte fransk för ingenting... 😉