Quote from Funbeat user on 8 June 2009, 09:27>(fast möjligen att det hade fått vänta lite med kåt-delen, känner mig som
>om jag blivit överkörd av en ångvält för närvarande... )Grattis! Vem är den lycklige Funbeataren? 😉
>(fast möjligen att det hade fått vänta lite med kåt-delen, känner mig som
>om jag blivit överkörd av en ångvält för närvarande... )
Grattis! Vem är den lycklige Funbeataren? 😉
Quote from Funbeat user on 8 June 2009, 09:29Ehm... Läs om - läs rätt Peter! Det var ett hypotetiskt resonemang som jag och Anders förde nu...
Ehm... Läs om - läs rätt Peter! Det var ett hypotetiskt resonemang som jag och Anders förde nu...
Quote from Funbeat user on 8 June 2009, 09:33och jag skojar bara såklart... 🙂
och jag skojar bara såklart... 🙂
Quote from Funbeat user on 8 June 2009, 09:47Jahaaaa... du menade att någon lycklig fb-snubbe hade kört över mig som en ångvält? Ja, så kanske det kunde ha varit... *fnissar*
Jahaaaa... du menade att någon lycklig fb-snubbe hade kört över mig som en ångvält? Ja, så kanske det kunde ha varit... *fnissar*
Quote from Funbeat user on 8 June 2009, 10:23Låter som att du hittat det hemliga receptet på hur du ska få en man att känna sig glad i en relation. Svårare än så är det inte.
Då gäller det bara att hitta någon som är redo för det. 🙂
Låter som att du hittat det hemliga receptet på hur du ska få en man att känna sig glad i en relation. Svårare än så är det inte.
Då gäller det bara att hitta någon som är redo för det. 🙂
Quote from Funbeat user on 8 June 2009, 12:35Mmm, precis. Vilket år som helst nu... *suckar så försynt jag kan*
Mmm, precis. Vilket år som helst nu... *suckar så försynt jag kan*
Quote from Funbeat user on 8 June 2009, 13:23"Relationssugen man sökes. Svar till Kåt, glad och tacksam" (t+)
😉
"Relationssugen man sökes. Svar till Kåt, glad och tacksam" (t+)
😉
Quote from Funbeat user on 8 June 2009, 13:26Annons fritt citerat från gamla fina Blandaren:
"Kulturell och välutbildad kvinna med intresse för fornnordiska språk, grekisk filosofi och numismatik söker välvårdad och belevad man med intresse för Arkitektur, Normaniska freskmålningar, Gregoriansk kyrk
Annons fritt citerat från gamla fina Blandaren:
"Kulturell och välutbildad kvinna med intresse för fornnordiska språk, grekisk filosofi och numismatik söker välvårdad och belevad man med intresse för Arkitektur, Normaniska freskmålningar, Gregoriansk kyrk
Quote from Funbeat user on 8 June 2009, 13:42Men Anders, om det där verkligen funkade så satt jag väl inte här? Tror du verkligen att de män som svarar på en sån där annons är något annat än just ute efter någon som är kåt, glad och tacksam ett tag... Blääääh. (t-)
Men Anders, om det där verkligen funkade så satt jag väl inte här? Tror du verkligen att de män som svarar på en sån där annons är något annat än just ute efter någon som är kåt, glad och tacksam ett tag... Blääääh. (t-)
Quote from Funbeat user on 8 June 2009, 14:16Mmm, för jag var ju sååå allvarlig med förslaget.
Mmm, för jag var ju sååå allvarlig med förslaget.