Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELIdag känner jag mig typiskt singe …
You need to log in to create posts and topics.

GRATTIS NICKLAS! Det verkar som att mina tåtummar gjorde susen! Härligt att höra! 😀 Jodå, jag har en skön, men ack så oproduktiv lördag! 🙂 Jag ska grilla ikväll för första gången i år och det ser jag mycket fram emot! 🙂

jenny: ja de gjorde dom grilla fan vad gott de lät de karnse man ska göra men de är ju sånt dåligt väder här där man bor ju 🙁
och sen är de inge roligta att grilla ensam heller eller laga mat till bara en själv är så tråkigt men laga mat till fler de

fan i dag känner man sig extra mycket singel när man ligger en lördag kväll hemma å har ingen att laga mat till ingen att kramas med å ingen att dela en flaska vin med. fan vad livet är värdelöst utan kärlek. 🙁

Pilsk och ensam, snyft:(((

Jag känner mig väldigt ensam. för att jag till o med funderar på varför jag tackade nej till en snabbis på krogen igår.
Å andra sidan var jag nykter, han full. och han trodde jag skulle följa med efter 5min på dansgolvet. Så ja, jag vet varför jag tackade

Pia, en snabbis på krogen igår hade nog inte gjort dej mindre ensam idag.

Nej jag vet, men lite närkontakt hade kanske varit trevligt, fast inte på krogen förstårs... Det hade inte varit trevligt 🙂

...ingen var hemma när jag kom från stallet som kunde plåstra om alla skadorna jag fick när unghästen fick spunk! 🙁

Äh, hade du haft det, så hade du säkert bara klagat på att han plåstrat om dig fel och gjort saker och ting värre. 😉

Nu tycker jag att du underskattar mig Anders, FY! Jag har lärt mig (möjligen den hårda vägen, men ändå...) att om en man faktiskt FÖRSÖKER hjälpa till då lär man svara upp med att vara kåt, glad och tacksam om det ska hända igen någonsin, sådeså!

(fast m