Quote from Funbeat user on 6 June 2009, 15:12GRATTIS NICKLAS! Det verkar som att mina tåtummar gjorde susen! Härligt att höra! 😀 Jodå, jag har en skön, men ack så oproduktiv lördag! 🙂 Jag ska grilla ikväll för första gången i år och det ser jag mycket fram emot! 🙂
GRATTIS NICKLAS! Det verkar som att mina tåtummar gjorde susen! Härligt att höra! 😀 Jodå, jag har en skön, men ack så oproduktiv lördag! 🙂 Jag ska grilla ikväll för första gången i år och det ser jag mycket fram emot! 🙂
Quote from Funbeat user on 6 June 2009, 15:18jenny: ja de gjorde dom grilla fan vad gott de lät de karnse man ska göra men de är ju sånt dåligt väder här där man bor ju 🙁
och sen är de inge roligta att grilla ensam heller eller laga mat till bara en själv är så tråkigt men laga mat till fler de
jenny: ja de gjorde dom grilla fan vad gott de lät de karnse man ska göra men de är ju sånt dåligt väder här där man bor ju 🙁
och sen är de inge roligta att grilla ensam heller eller laga mat till bara en själv är så tråkigt men laga mat till fler de
Quote from Funbeat user on 6 June 2009, 22:22fan i dag känner man sig extra mycket singel när man ligger en lördag kväll hemma å har ingen att laga mat till ingen att kramas med å ingen att dela en flaska vin med. fan vad livet är värdelöst utan kärlek. 🙁
fan i dag känner man sig extra mycket singel när man ligger en lördag kväll hemma å har ingen att laga mat till ingen att kramas med å ingen att dela en flaska vin med. fan vad livet är värdelöst utan kärlek. 🙁
Quote from Funbeat user on 7 June 2009, 19:19Pilsk och ensam, snyft:(((
Pilsk och ensam, snyft:(((
Quote from Funbeat user on 7 June 2009, 22:53Jag känner mig väldigt ensam. för att jag till o med funderar på varför jag tackade nej till en snabbis på krogen igår.
Å andra sidan var jag nykter, han full. och han trodde jag skulle följa med efter 5min på dansgolvet. Så ja, jag vet varför jag tackade
Jag känner mig väldigt ensam. för att jag till o med funderar på varför jag tackade nej till en snabbis på krogen igår.
Å andra sidan var jag nykter, han full. och han trodde jag skulle följa med efter 5min på dansgolvet. Så ja, jag vet varför jag tackade
Quote from Funbeat user on 7 June 2009, 23:03Pia, en snabbis på krogen igår hade nog inte gjort dej mindre ensam idag.
Pia, en snabbis på krogen igår hade nog inte gjort dej mindre ensam idag.
Quote from Funbeat user on 7 June 2009, 23:08Nej jag vet, men lite närkontakt hade kanske varit trevligt, fast inte på krogen förstårs... Det hade inte varit trevligt 🙂
Nej jag vet, men lite närkontakt hade kanske varit trevligt, fast inte på krogen förstårs... Det hade inte varit trevligt 🙂
Quote from Funbeat user on 8 June 2009, 07:43...ingen var hemma när jag kom från stallet som kunde plåstra om alla skadorna jag fick när unghästen fick spunk! 🙁
...ingen var hemma när jag kom från stallet som kunde plåstra om alla skadorna jag fick när unghästen fick spunk! 🙁
Quote from Funbeat user on 8 June 2009, 09:14Äh, hade du haft det, så hade du säkert bara klagat på att han plåstrat om dig fel och gjort saker och ting värre. 😉
Äh, hade du haft det, så hade du säkert bara klagat på att han plåstrat om dig fel och gjort saker och ting värre. 😉
Quote from Funbeat user on 8 June 2009, 09:26Nu tycker jag att du underskattar mig Anders, FY! Jag har lärt mig (möjligen den hårda vägen, men ändå...) att om en man faktiskt FÖRSÖKER hjälpa till då lär man svara upp med att vara kåt, glad och tacksam om det ska hända igen någonsin, sådeså!
(fast m
Nu tycker jag att du underskattar mig Anders, FY! Jag har lärt mig (möjligen den hårda vägen, men ändå...) att om en man faktiskt FÖRSÖKER hjälpa till då lär man svara upp med att vara kåt, glad och tacksam om det ska hända igen någonsin, sådeså!
(fast m