Quote from Funbeat user on 6 June 2009, 12:34Ujjj Jenny, betyder det att jag ALDRIG varit ung? *ser storögt på*
Ujjj Jenny, betyder det att jag ALDRIG varit ung? *ser storögt på*
Quote from Funbeat user on 6 June 2009, 12:38Jessie: Ajaj... Trampade visst på många ömma tår i mitt försök att jävlas lite med Bruse. :S 😉 Ber om ursäkt. Nä... Jag syftade på vad man säger rent generellt att man behöver mindre sömn när man blir äldre. Fast jag har märkt att det inte riktigt gälle
Jessie: Ajaj... Trampade visst på många ömma tår i mitt försök att jävlas lite med Bruse. :S 😉 Ber om ursäkt. Nä... Jag syftade på vad man säger rent generellt att man behöver mindre sömn när man blir äldre. Fast jag har märkt att det inte riktigt gälle
Quote from Funbeat user on 6 June 2009, 13:15Äh, inte ömmar mina tår så farligt inte. Det var bara lite lustigt eftersom jag generellt sett sover mellan 4-6 timmar/natt på veckorna och så kanske 7 på helgerna.... och så har det nog alltid varit?
Äh, inte ömmar mina tår så farligt inte. Det var bara lite lustigt eftersom jag generellt sett sover mellan 4-6 timmar/natt på veckorna och så kanske 7 på helgerna.... och så har det nog alltid varit?
Quote from Funbeat user on 6 June 2009, 13:18Jessie: Ok, nu säger du det bara för att jag ska bli avundsjuk va? 😉
Jessie: Ok, nu säger du det bara för att jag ska bli avundsjuk va? 😉
Quote from Funbeat user on 6 June 2009, 13:20Oh Jenny, you wish! (H)
Oh Jenny, you wish! (H)
Quote from Funbeat user on 6 June 2009, 13:24Ja, men Jessie, jag är fullt medveten om att bara för att du SKRYTER om det, innebär det inte att det inte är sant! 😉
Ja, men Jessie, jag är fullt medveten om att bara för att du SKRYTER om det, innebär det inte att det inte är sant! 😉
Quote from Funbeat user on 6 June 2009, 13:27Jenny: Så skulle det ju faktiskt kunna vara - erkänner - men så är det nu inte.
Jag går ju för närvarande upp halv sex på morgonen alla dagar jag jobbar (börjar 07:00) och eftersom jag aldrig kommer i säng före midnatt så...Jag är en sån där hemsk männ
Jenny: Så skulle det ju faktiskt kunna vara - erkänner - men så är det nu inte.
Jag går ju för närvarande upp halv sex på morgonen alla dagar jag jobbar (börjar 07:00) och eftersom jag aldrig kommer i säng före midnatt så...
Jag är en sån där hemsk männ
Quote from Funbeat user on 6 June 2009, 13:30Jessie: Det viktigaste är att vi gör saker som gör att vi mår bra! (H)
Jessie: Det viktigaste är att vi gör saker som gör att vi mår bra! (H)
Quote from Fredric Lagerström on 6 June 2009, 13:49Ja just det flickor! Ut med er i naturen nu. Ut och promenera och få frisk luft!
Plocka blommor och sådant som hör hänföringens tid till! 😉
Ja just det flickor! Ut med er i naturen nu. Ut och promenera och få frisk luft!
Plocka blommor och sådant som hör hänföringens tid till! 😉
Quote from Funbeat user on 6 June 2009, 15:07Jenny: du de gick bra med tennisen jag van fan helt otroligt.
men hoppas att du har en mycket bra kväll å hälg:-)
Jenny: du de gick bra med tennisen jag van fan helt otroligt.
men hoppas att du har en mycket bra kväll å hälg:-)