Quote from Funbeat user on 5 June 2009, 15:16Ta en eller två åt mig med!! 🙂
Ta en eller två åt mig med!! 🙂
Quote from Funbeat user on 5 June 2009, 15:26jenny: De är ingen fara så lätt trycker du inte ner mig surru. men du hoppas att du får en trevlig helg själv gör man komback på tennis banan å de ska bli grymt kul väntat i typ 4 år nu 🙂
jenny: De är ingen fara så lätt trycker du inte ner mig surru. men du hoppas att du får en trevlig helg själv gör man komback på tennis banan å de ska bli grymt kul väntat i typ 4 år nu 🙂
Quote from Funbeat user on 5 June 2009, 15:29Nicklas: Skönt att höra! 🙂 Superlycka till på Tennisbanan då! Tyvärr har jag redan bokat mina båda tummar åt Bruse och hans klon, men jag kan kanske hålla nån tåtumme för dig då! Glöm inte att berätta hur det gick sen! 🙂
Nicklas: Skönt att höra! 🙂 Superlycka till på Tennisbanan då! Tyvärr har jag redan bokat mina båda tummar åt Bruse och hans klon, men jag kan kanske hålla nån tåtumme för dig då! Glöm inte att berätta hur det gick sen! 🙂
Quote from Funbeat user on 5 June 2009, 15:36Jenny: de är ingen fara ja jag ska sega til hur de gick men de kommer nog inte gå något bra har bara tränat tre gånger nu på fyra år ska ner och träna snart visse ligen men i morgon smäller de så då får vi se hur de blir men jag har inga förväntningar att
Jenny: de är ingen fara ja jag ska sega til hur de gick men de kommer nog inte gå något bra har bara tränat tre gånger nu på fyra år ska ner och träna snart visse ligen men i morgon smäller de så då får vi se hur de blir men jag har inga förväntningar att
Quote from Funbeat user on 5 June 2009, 16:50Jag kommer inte att ringa "någon" eller ge "någon" mitt nummer eller få "någons" nummer trots att det är bästa raggningsdagen!
..eller ska jag ge mig f*n på att ändra på saken?
Jag kommer inte att ringa "någon" eller ge "någon" mitt nummer eller få "någons" nummer trots att det är bästa raggningsdagen!
..eller ska jag ge mig f*n på att ändra på saken?
Quote from Funbeat user on 5 June 2009, 16:54Midsommar grodan: Go go go! Tycker absolut att du ska ändra på den där inställningen! Hoppas du får en trevlig fredag! (H)
Kom precis på att det var röd dag imorgon och jag höll på att missa att gå till systemet innan de stänger! 😉
Midsommar grodan: Go go go! Tycker absolut att du ska ändra på den där inställningen! Hoppas du får en trevlig fredag! (H)
Kom precis på att det var röd dag imorgon och jag höll på att missa att gå till systemet innan de stänger! 😉
Quote from Funbeat user on 5 June 2009, 17:07Men Jenny hann du nu då? DU kan ju inte glöma det viktigaste?
Men Jenny hann du nu då? DU kan ju inte glöma det viktigaste?
Quote from Funbeat user on 5 June 2009, 17:35Emelie: NÄÄÄÄ!!! Jag vet!!! *packar ihop alla grejerna fort som fan och rusar ut*
Emelie: NÄÄÄÄ!!! Jag vet!!! *packar ihop alla grejerna fort som fan och rusar ut*
Quote from Funbeat user on 5 June 2009, 17:38okej... vänta på mig
okej... vänta på mig
Quote from Funbeat user on 5 June 2009, 17:47bra att ni påminde mig 😀
bra att ni påminde mig 😀