Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 22:16Nicklas: Spelar det någon roll hur fina fötter man har när man ska köpa skor?
Nicklas: Spelar det någon roll hur fina fötter man har när man ska köpa skor?
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 22:22jenny: du de där attade jag inte riktigt men huvudsaken är att man är nöjd sjölv med de eller
jenny: du de där attade jag inte riktigt men huvudsaken är att man är nöjd sjölv med de eller
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 22:23Nicklas: Ja... Du får fundera lite på det där... 😉
Nicklas: Ja... Du får fundera lite på det där... 😉
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 22:24Klart man måste ha fina fötter, eller förtydligande. Man måste ha gjort sina fötter så fina det går. Om inte annat av vanligt hyfs mot butiksbiträdet i skobutiken 😛
Klart man måste ha fina fötter, eller förtydligande. Man måste ha gjort sina fötter så fina det går. Om inte annat av vanligt hyfs mot butiksbiträdet i skobutiken 😛
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 22:25jenny: eller så förklarar du för en knäpp gök som en annan är
jenny: eller så förklarar du för en knäpp gök som en annan är
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 22:31Fast Jenny visst kan du köpa ett par skor som är jälöigt snygga men som sitter sådär? eller ä det bara jag kanske? Och visst kan man gå hem med någon som är jävligt snygg men som man inte passar så bra ihop med...?
Fast Jenny visst kan du köpa ett par skor som är jälöigt snygga men som sitter sådär? eller ä det bara jag kanske? Och visst kan man gå hem med någon som är jävligt snygg men som man inte passar så bra ihop med...?
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 22:31jenny: ja jag fattar att de är mer en utsendet som ska klaffa så dum är jag inte
jenny: ja jag fattar att de är mer en utsendet som ska klaffa så dum är jag inte
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 22:33är det bara för kvällen så kan man ju leva med lite skavsår men ska man ha skon längre så vill det ju till att den är riktigt skön och passar foten.... (H:)
är det bara för kvällen så kan man ju leva med lite skavsår men ska man ha skon längre så vill det ju till att den är riktigt skön och passar foten.... (H:)
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 22:39Emelie: Jo... Klart att det hänt mig. Att jag köpt snygga skor som varit obekväma, menar jag (och t.o.m. fula skor som varit vidriga för de stackars fötterna), men vad jag har lärt mig av det är att det är slöseri med tid (och pengar).
Nicklas: Ursäkta m
Emelie: Jo... Klart att det hänt mig. Att jag köpt snygga skor som varit obekväma, menar jag (och t.o.m. fula skor som varit vidriga för de stackars fötterna), men vad jag har lärt mig av det är att det är slöseri med tid (och pengar).
Nicklas: Ursäkta m
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 22:43Ja jenny:D
Ja jenny:D