Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 19:19ja i dag känner man sig som singel efter som man lagade mat till sig själv samt att man får sova ensam. och att man inte har någon att ge frukost på sängen i morgon 🙁
ja i dag känner man sig som singel efter som man lagade mat till sig själv samt att man får sova ensam. och att man inte har någon att ge frukost på sängen i morgon 🙁
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 19:37Idag känner mig typiskt singel för att jag kan gå på date med vem jag vill, när jag vill och med vem jag vill och jag kan flirta hur mycket och hur grovt jag vill utan att varken känna mig frihetsberövad eller få dåligt samvete!
Det är så skamligt att ja
Idag känner mig typiskt singel för att jag kan gå på date med vem jag vill, när jag vill och med vem jag vill och jag kan flirta hur mycket och hur grovt jag vill utan att varken känna mig frihetsberövad eller få dåligt samvete!
Det är så skamligt att ja
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 19:49Idag så känner jag mig typiskt singel för jag är superdeppig och har ingen som kan muntra upp mig. Känner mig dessutom smått övergiven av mina vänner, försökte ringa några för att få lite pepp, men antingen så svarar de inte eller så var de ute på rolighe
Idag så känner jag mig typiskt singel för jag är superdeppig och har ingen som kan muntra upp mig. Känner mig dessutom smått övergiven av mina vänner, försökte ringa några för att få lite pepp, men antingen så svarar de inte eller så var de ute på rolighe
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 19:58http://www.break.com/index/whack-a-kitty7.html
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 20:13Eureka: Ta en pilsner. Det funkar för mig! 😉
Eureka: Ta en pilsner. Det funkar för mig! 😉
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 20:19ähum.. har ett glas vin framför mig 😉
ähum.. har ett glas vin framför mig 😉
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 20:35Då var vi två.... 😉 hur är det man säger. Great minds think alike 😀
Då var vi två.... 😉 hur är det man säger. Great minds think alike 😀
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 20:36du jenny hur kan de komma sig att du är singel som är så söt.
ge inte upp de finns en för oss alla seger dom i alla fall
du jenny hur kan de komma sig att du är singel som är så söt.
ge inte upp de finns en för oss alla seger dom i alla fall
Quote from Rasmus Olsson on 4 June 2009, 20:54Hon knockar ju ner alla killar.
Hon knockar ju ner alla killar.
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 20:55ja de kan ju vara därför hon är de ju tänkte inte på de ju 🙂
ja de kan ju vara därför hon är de ju tänkte inte på de ju 🙂