Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELIdag känner jag mig typiskt singe …
You need to log in to create posts and topics.

Jenny,
inte kläcka ur sig när som helst men om man inte säger något så kan det vara svårt att veta. Det kan räcka med ett "jag tycker att du är väldigt söt, ska jag fortsätta med det eller..."
De är gifta idag och har två barn, tänk om han inte sagt det

Jessie,
om jag är intresserad så bjuder jag ut tjejen på en dejt. Och en till. Och en till. Men får jag ingen respons så slutar jag ju.
Att sen få höra ett halvår/år senare att tjejen i fråga var döööööintresserad men inte sa något... då blir jag lite ko

Äh Håkan. Du får väl säga som jag brukar då?

Jag är inte kass på förhållanden, jag har bara otur när jag väljer! (H)

Jag är inte dum...har bara otur när jag tänker!

Har hållt på o tramsa med en pojke i 1,5år som många gånger visar intresse och jag ha visat tillbaka men han e så bränd efter sin förra tjej som de tog slut med för 2 år sen så han inte vill ge sig in i något (säger han). Vi har ganska mycket kontakt, per

åå Annette dumpa honom en gång för alla. SÄg att du inte vill höra av honom något mer. Säg som det är att du bara mår sämmre när du hör av honom sporadiskt. Jag vet att steget är svårt att ta men bestäm dig! Antingen fattar han att han måste ta tag i sig

Emelie: JAG VET 🙁 på ett sätt men saken e att han tycks vara "worth waiting for" för vi har ju trots allt på denna tid hunnit lära känna varann ganska väl, för vi umgås som "vänner" (el va vi nu e) och har gjort hela tiden.
Och tro mig, har släppt

Anette,
jag tror att den tråkiga sanningen är att han är inte tillräckligt intresserad, vill han ha dig så hade han hört av sig. Som det låter på din beskrivning så tycker han säkert att du är en go tös men inte mer.
Eftersom han får lov att "komma tillb

Annette jag är rädd att Håkan har så rätt... Skulle det nu varit så att han hade varit den rätta och ni hade varit rätt för varandra hade något redan hänt eller så fattar han det när du verkligen går.
Jag vet sm sagt hur jobbigt det är men för din egen s

Ni har säkert så rätt så... men han tycker nog samtidigt att jag "leker" med honom så han e kanske lika osäker på mig... Får nog se till att ta ett ordentligt snack innan jag klipper (hv)

Jisses va detta blev personligt helt plötsligt, här sitter jag