Quote from Funbeat user on 2 June 2009, 02:09Håkan, jag måste få fråga dig - förväntar sig killar att tjejer ska höra av sig, precis så som du påstår att tjejer väntar på att killar ska höra av sig? *undrar ärligt*
Fast... är det inte så att det historiskt sett alltid har varit män som har uppvakta
Håkan, jag måste få fråga dig - förväntar sig killar att tjejer ska höra av sig, precis så som du påstår att tjejer väntar på att killar ska höra av sig? *undrar ärligt*
Fast... är det inte så att det historiskt sett alltid har varit män som har uppvakta
Quote from Rasmus Olsson on 2 June 2009, 07:43Samma sak på våren, fast på våren är hormonerna på extra alerten. 🙂
Samma sak på våren, fast på våren är hormonerna på extra alerten. 🙂
Quote from Funbeat user on 2 June 2009, 08:50Charlotte,
absolut! Eller, JAG gör det i alla fall.
Jag har fått höra några gånger att "oj, vad jag var kär/intresserade/nyfiken/tänd på dig jag var för si och så många månader/år sedan" och varje gång har jag svarat "och HUR skulle jag vetat det?". Och
Charlotte,
absolut! Eller, JAG gör det i alla fall.
Jag har fått höra några gånger att "oj, vad jag var kär/intresserade/nyfiken/tänd på dig jag var för si och så många månader/år sedan" och varje gång har jag svarat "och HUR skulle jag vetat det?". Och
Quote from Funbeat user on 2 June 2009, 09:42Är det inte en timing dimension i det här? Tror ni verkligen att det är så lätt att när som helst kläcka ur sig att man gillar nån och inbilla sig att det är DET som kommer att få den andre/andra att börja få känslor för en? Fatta eller inte fatta, man vi
Är det inte en timing dimension i det här? Tror ni verkligen att det är så lätt att när som helst kläcka ur sig att man gillar nån och inbilla sig att det är DET som kommer att få den andre/andra att börja få känslor för en? Fatta eller inte fatta, man vi
Quote from Funbeat user on 2 June 2009, 09:51Jag måste hålla med Jenny här... Det känns som att det är lite skit samma om jag är upp över öronen förälskad men vet att de känslorna inte är besvarade. Då är det liksom lite meningslöst att lägga ut alla känslorna på bordet för en tjej som det inte komm
Jag måste hålla med Jenny här... Det känns som att det är lite skit samma om jag är upp över öronen förälskad men vet att de känslorna inte är besvarade. Då är det liksom lite meningslöst att lägga ut alla känslorna på bordet för en tjej som det inte komm
Quote from Funbeat user on 2 June 2009, 10:00Jag är för ett mellanting av Chalotte och Jenny.
Det kan ju faktiskt vara så att båda går och är lite småförälskade (H:) men ingen vågar säga något men rädsla för att bli sårad.
Det är ju synd att missa en sådan chans."Att våga är att förlora fotfäste
Jag är för ett mellanting av Chalotte och Jenny.
Det kan ju faktiskt vara så att båda går och är lite småförälskade (H:) men ingen vågar säga något men rädsla för att bli sårad.
Det är ju synd att missa en sådan chans.
"Att våga är att förlora fotfäste
Quote from Funbeat user on 2 June 2009, 10:02Jag håller med Daniel. Säger man vad man känner så har man ju iaf inget att ångra efteråt, då har man kollat läget och fått sitt svar.
Jag håller med Daniel. Säger man vad man känner så har man ju iaf inget att ångra efteråt, då har man kollat läget och fått sitt svar.
Quote from Rasmus Olsson on 2 June 2009, 10:11Det är oftare man ångrar saker man inte gjort, än saker man gjort.
Enda sättet att veta om ens känslor är besvarade är väl att tala om det? Sluta tro telepati fungerar. Kan avslöja att det inte gör det!
Tänk så många krig vi kunde undvikit och tänk så m
Det är oftare man ångrar saker man inte gjort, än saker man gjort.
Enda sättet att veta om ens känslor är besvarade är väl att tala om det? Sluta tro telepati fungerar. Kan avslöja att det inte gör det!
Tänk så många krig vi kunde undvikit och tänk så m
Quote from Funbeat user on 2 June 2009, 10:26Haha! Påminner mig om en diskussion jag hade med en nära vän i Januari i år, där jag - frustrerad upp över öronen över att inte lyckas läsa andras tankar - i princip skrek och gormade, i ren "Jenny"-anda, att folk var bra fega och att de måste ju för h-ls
Haha! Påminner mig om en diskussion jag hade med en nära vän i Januari i år, där jag - frustrerad upp över öronen över att inte lyckas läsa andras tankar - i princip skrek och gormade, i ren "Jenny"-anda, att folk var bra fega och att de måste ju för h-ls
Quote from Rasmus Olsson on 2 June 2009, 10:30jenny, nu sa jag väl att vi ska prata med varandra. Inte skrika _på_ varandra?
jenny, nu sa jag väl att vi ska prata med varandra. Inte skrika _på_ varandra?