Quote from Funbeat user on 2 June 2009, 10:32Bruse: Men det gör vi väl? Eller? NU är jag inte upprörd. Jag har sagt allt jag hade att säga och därmed slutat känna mig frustrerad.
Bruse: Men det gör vi väl? Eller? NU är jag inte upprörd. Jag har sagt allt jag hade att säga och därmed slutat känna mig frustrerad.
Quote from Rasmus Olsson on 2 June 2009, 10:34Visst var det skönt? Att få det sagt?
Visst var det skönt? Att få det sagt?
Quote from Funbeat user on 2 June 2009, 11:48Just det jag glömde ju
Välkommen tillbaka Jenny 🙂
Just det jag glömde ju
Välkommen tillbaka Jenny 🙂
Quote from Funbeat user on 2 June 2009, 12:42Tack Daniel! 🙂
Bruse: Mmmm... Nu känner jag mig tom och lite vilsen. När allt är sagt, vad kan man mer göra? Nej, just det: ingenting. Ingenting alls. Det är bara att sätta sig tillbaka under korkeken och lukta på blommorna...
Tack Daniel! 🙂
Bruse: Mmmm... Nu känner jag mig tom och lite vilsen. När allt är sagt, vad kan man mer göra? Nej, just det: ingenting. Ingenting alls. Det är bara att sätta sig tillbaka under korkeken och lukta på blommorna...
Quote from Funbeat user on 2 June 2009, 12:48Å vilken helt underbaqr diskussion ni haft... Jag är mellantinget igen, det är så mycket som spelar in... tid, känslor... men våga för att vinna det måste man, vad är det värsta som kan hända? jo att man blir sårad, men det där såret växer ju faktiskt ig
Å vilken helt underbaqr diskussion ni haft... Jag är mellantinget igen, det är så mycket som spelar in... tid, känslor... men våga för att vinna det måste man, vad är det värsta som kan hända? jo att man blir sårad, men det där såret växer ju faktiskt ig
Quote from Funbeat user on 2 June 2009, 12:51Precis, det är bara att komma hit, finns plats under min ek. 🙂
Precis, det är bara att komma hit, finns plats under min ek. 🙂
Quote from Funbeat user on 2 June 2009, 12:52Håkan: Jag tycker det är intressantare att titta på varför du inte hörde av dig igen om du nu hade varit intresserad bara du fått veta att hon var intresserad (eller hur var det nu)? Personligen har jag fått FÖR MYCKET skit för att jag (gubevars anno 200x
Håkan: Jag tycker det är intressantare att titta på varför du inte hörde av dig igen om du nu hade varit intresserad bara du fått veta att hon var intresserad (eller hur var det nu)? Personligen har jag fått FÖR MYCKET skit för att jag (gubevars anno 200x
Quote from Funbeat user on 2 June 2009, 12:59Anders: Åh, finns det plats för mig också under din korkek? Vad mysigt! Count me in! (L)
Anders: Åh, finns det plats för mig också under din korkek? Vad mysigt! Count me in! (L)
Quote from Rasmus Olsson on 2 June 2009, 13:11Om pojkarna flyr för en flicka som visar sig intresserad, är de fegisar. Strunta i dom, satsa på oss som vet vad vi vill!
Om pojkarna flyr för en flicka som visar sig intresserad, är de fegisar. Strunta i dom, satsa på oss som vet vad vi vill!
Quote from Funbeat user on 2 June 2009, 13:28Visst Bruse. Skicka en bunt koordinater till såna ofega pojkar så letar jag med min nya Garmin-leksak!
Visst Bruse. Skicka en bunt koordinater till såna ofega pojkar så letar jag med min nya Garmin-leksak!