Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELIdag känner jag mig typiskt singe …
You need to log in to create posts and topics.

Bruse: Men det gör vi väl? Eller? NU är jag inte upprörd. Jag har sagt allt jag hade att säga och därmed slutat känna mig frustrerad.

Visst var det skönt? Att få det sagt?

Just det jag glömde ju

Välkommen tillbaka Jenny 🙂

Tack Daniel! 🙂

Bruse: Mmmm... Nu känner jag mig tom och lite vilsen. När allt är sagt, vad kan man mer göra? Nej, just det: ingenting. Ingenting alls. Det är bara att sätta sig tillbaka under korkeken och lukta på blommorna...

Å vilken helt underbaqr diskussion ni haft... Jag är mellantinget igen, det är så mycket som spelar in... tid, känslor... men våga för att vinna det måste man, vad är det värsta som kan hända? jo att man blir sårad, men det där såret växer ju faktiskt ig

Precis, det är bara att komma hit, finns plats under min ek. 🙂

Håkan: Jag tycker det är intressantare att titta på varför du inte hörde av dig igen om du nu hade varit intresserad bara du fått veta att hon var intresserad (eller hur var det nu)? Personligen har jag fått FÖR MYCKET skit för att jag (gubevars anno 200x

Anders: Åh, finns det plats för mig också under din korkek? Vad mysigt! Count me in! (L)

Om pojkarna flyr för en flicka som visar sig intresserad, är de fegisar. Strunta i dom, satsa på oss som vet vad vi vill!

Visst Bruse. Skicka en bunt koordinater till såna ofega pojkar så letar jag med min nya Garmin-leksak!