Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 15:24ja gör det!
Det kan väl vara skönt att snacka av sig 🙂
ja gör det!
Det kan väl vara skönt att snacka av sig 🙂
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 15:32Anette: Ett snack är alltid bra! Försök stå på dig bara så att du får någon form av förändring, oavsett om det är åt rätt eller fel håll. Håller de här för dig! -> (t+)
Anette: Ett snack är alltid bra! Försök stå på dig bara så att du får någon form av förändring, oavsett om det är åt rätt eller fel håll. Håller de här för dig! -> (t+)
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 15:47Tack kära "vänner" här inne för allt stöd (L) Jag har inte mått spec dåligt av det här men...
Visst e man väl konstig som människa som inte bara sätter stopp när man märker att de inte blir som man vill och bara går vidare. De finns ju hur många som hel
Tack kära "vänner" här inne för allt stöd (L) Jag har inte mått spec dåligt av det här men...
Visst e man väl konstig som människa som inte bara sätter stopp när man märker att de inte blir som man vill och bara går vidare. De finns ju hur många som hel
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 16:12Har du en vägbeskrivning till det där hörnet? Jag är sugen på att gå runt det... 😀
Har du en vägbeskrivning till det där hörnet? Jag är sugen på att gå runt det... 😀
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 16:17Mats: Många hörn finns det... bara kika runt dem (t+)
Mats: Många hörn finns det... bara kika runt dem (t+)
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 16:28Mats har du ont om vänner?
Mats har du ont om vänner?
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 17:07Emelie: Huh? Nej, ont om vänner har jag inte, möjligtvis i min geografiska närhet...
Emelie: Huh? Nej, ont om vänner har jag inte, möjligtvis i min geografiska närhet...
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 17:14🙂 sicken tur att du inte har ont om dem 🙂 men är det inte bra att
ha dem utspridda, finns ju många att hälsa på- ta en mini semester och så (H)
🙂 sicken tur att du inte har ont om dem 🙂 men är det inte bra att
ha dem utspridda, finns ju många att hälsa på- ta en mini semester och så (H)
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 17:38Idag känner jag mig singel för att det regnar och är tokigt tråkigt ute och jag har ingen att krypa ner i soffan med under en filt och se en film med....
Idag känner jag mig singel för att det regnar och är tokigt tråkigt ute och jag har ingen att krypa ner i soffan med under en filt och se en film med....
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 18:46Håkan och Emelie, Fbfb = FunbeatFarbrorBarbro
😀
Håkan och Emelie, Fbfb = FunbeatFarbrorBarbro
😀