Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELIdag känner jag mig typiskt singe …
You need to log in to create posts and topics.

med en rak höger och ett bländande leende 🙂

Nä, vin(glas)et slut och nu tror jag minsann att jag ska sova snart..och vaknar förhoppningsvis på bättre humör imorgon. Det är ju iaf fredag då...

du peter du glömde hennes vackra ögon dom smälter hon ju vilket berg som helst med ju 🙂

Idag känner jag min som en typisk singel därför att jag hela tiden skall anpassa mig till mina kopisar och deras pojkvänner. MIna vänner anser att jag har ju ingen att anpassa mig till.

När jag kom hem från träningen så var det ingen som hade någon mat

tell me about it. Tur det finns färsk fylld pasta som går snabbt att koka.

Eureka, ta dig ett träningspass när du är på det humöret, det funkar för mig iaf.

Emelie,
förlåt, men det har varit lite körigt på jobbet den här veckan så jag hann inte ner och fixa käk... men jag kanske kan kompensera med lite fredagsmys?

Ost & kex?
Chips & dippa?
Entrecote & potatisgratäng?

Vilken typ är du?

😀

Anders sluta! va du tvungen? nu blev jag ju jätte sugen på pasta, trots att jag ätit jätte god fylld bauget och smoothi (eller hur det nu stavas)

vegetarisk! fisk fungerar. kan vi ta det på lördag ska iväg i morgon, men å andra sidan kan ju mina kompisar vänta 🙂

ooo, fisk ... inte min starka sida, men jag har en vän som är kock så det löser sig nog. Skaldjur, går det lika bra kanske?

Såklart att de kan vänta, nu är det deras tur. Säg att din pojkvän kommer över, jag är en "pojke" (okej, kanske inte riktigt men d

låter toppen Håkan 😉 Räkor mm- me like