Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 20:56med en rak höger och ett bländande leende 🙂
med en rak höger och ett bländande leende 🙂
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 21:00Nä, vin(glas)et slut och nu tror jag minsann att jag ska sova snart..och vaknar förhoppningsvis på bättre humör imorgon. Det är ju iaf fredag då...
Nä, vin(glas)et slut och nu tror jag minsann att jag ska sova snart..och vaknar förhoppningsvis på bättre humör imorgon. Det är ju iaf fredag då...
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 21:01du peter du glömde hennes vackra ögon dom smälter hon ju vilket berg som helst med ju 🙂
du peter du glömde hennes vackra ögon dom smälter hon ju vilket berg som helst med ju 🙂
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 21:30Idag känner jag min som en typisk singel därför att jag hela tiden skall anpassa mig till mina kopisar och deras pojkvänner. MIna vänner anser att jag har ju ingen att anpassa mig till.
När jag kom hem från träningen så var det ingen som hade någon mat
Idag känner jag min som en typisk singel därför att jag hela tiden skall anpassa mig till mina kopisar och deras pojkvänner. MIna vänner anser att jag har ju ingen att anpassa mig till.
När jag kom hem från träningen så var det ingen som hade någon mat
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 21:38tell me about it. Tur det finns färsk fylld pasta som går snabbt att koka.
Eureka, ta dig ett träningspass när du är på det humöret, det funkar för mig iaf.
tell me about it. Tur det finns färsk fylld pasta som går snabbt att koka.
Eureka, ta dig ett träningspass när du är på det humöret, det funkar för mig iaf.
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 21:44Emelie,
förlåt, men det har varit lite körigt på jobbet den här veckan så jag hann inte ner och fixa käk... men jag kanske kan kompensera med lite fredagsmys?Ost & kex?
Chips & dippa?
Entrecote & potatisgratäng?Vilken typ är du?
😀
Emelie,
förlåt, men det har varit lite körigt på jobbet den här veckan så jag hann inte ner och fixa käk... men jag kanske kan kompensera med lite fredagsmys?
Ost & kex?
Chips & dippa?
Entrecote & potatisgratäng?
Vilken typ är du?
😀
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 21:45Anders sluta! va du tvungen? nu blev jag ju jätte sugen på pasta, trots att jag ätit jätte god fylld bauget och smoothi (eller hur det nu stavas)
Anders sluta! va du tvungen? nu blev jag ju jätte sugen på pasta, trots att jag ätit jätte god fylld bauget och smoothi (eller hur det nu stavas)
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 21:47vegetarisk! fisk fungerar. kan vi ta det på lördag ska iväg i morgon, men å andra sidan kan ju mina kompisar vänta 🙂
vegetarisk! fisk fungerar. kan vi ta det på lördag ska iväg i morgon, men å andra sidan kan ju mina kompisar vänta 🙂
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 21:57ooo, fisk ... inte min starka sida, men jag har en vän som är kock så det löser sig nog. Skaldjur, går det lika bra kanske?
Såklart att de kan vänta, nu är det deras tur. Säg att din pojkvän kommer över, jag är en "pojke" (okej, kanske inte riktigt men d
ooo, fisk ... inte min starka sida, men jag har en vän som är kock så det löser sig nog. Skaldjur, går det lika bra kanske?
Såklart att de kan vänta, nu är det deras tur. Säg att din pojkvän kommer över, jag är en "pojke" (okej, kanske inte riktigt men d
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 22:02låter toppen Håkan 😉 Räkor mm- me like
låter toppen Håkan 😉 Räkor mm- me like