Quote from Funbeat user on 5 June 2009, 10:22Ah men en snygg sko på en snygg fot på ett snyggt ben på en snygg tjej.....mmmm förslåt jag blev lite drömsk (H) ..
Ah men en snygg sko på en snygg fot på ett snyggt ben på en snygg tjej.....mmmm förslåt jag blev lite drömsk (H) ..
Quote from Funbeat user on 5 June 2009, 10:41Hmmm. Kan det vara därför man är singel...
BILD:http://photos-a.ak.fbcdn.net/photos-ak-snc1/v4453/236/4/646489141/n646489141_1955728_5316159.jpg
Hmmm. Kan det vara därför man är singel...
BILD:http://photos-a.ak.fbcdn.net/photos-ak-snc1/v4453/236/4/646489141/n646489141_1955728_5316159.jpg
Quote from Funbeat user on 5 June 2009, 10:52Djävla tur att jag är ekonom .... min approach funkar IOFS dåligt också
$ * (L) = (t-)
Djävla tur att jag är ekonom .... min approach funkar IOFS dåligt också
$ * (L) = (t-)
Quote from Funbeat user on 5 June 2009, 13:18Äh Magnus T, (kan inte någon av er två ta och byta namn förresten, om ni ska skriva så här tätt i samma tråd, tack? 😉 ), du VET ju redan att svaret på varför du är singel finns i ditt eget motto. *tounge firmly in cheek*
Äh Magnus B, (som sagt var), det
Äh Magnus T, (kan inte någon av er två ta och byta namn förresten, om ni ska skriva så här tätt i samma tråd, tack? 😉 ), du VET ju redan att svaret på varför du är singel finns i ditt eget motto. *tounge firmly in cheek*
Äh Magnus B, (som sagt var), det
Quote from Funbeat user on 5 June 2009, 13:43Gråter hellre i en porche än i en Skoda...men är hellre två i en skoda än ensam i en porche!
Gråter hellre i en porche än i en Skoda...men är hellre två i en skoda än ensam i en porche!
Quote from Fredric Lagerström on 5 June 2009, 13:51Skoda: Bilen för gammalt vänsterfolk med fast inkomst.
Skoda: Bilen för gammalt vänsterfolk med fast inkomst.
Quote from Funbeat user on 5 June 2009, 14:01Magnus, slänger man om din formel lite så blir det ju
(L) = (t-) / $
Bara att köra på den istället
Magnus, slänger man om din formel lite så blir det ju
(L) = (t-) / $
Bara att köra på den istället
Quote from Funbeat user on 5 June 2009, 14:23Annars funkar denna ( (H) + (t+) * 😀 ) / (H:) = (L)
Annars funkar denna ( (H) + (t+) * 😀 ) / (H:) = (L)
Quote from Funbeat user on 5 June 2009, 14:58Jag menade bara att formeln
-$ * (L) = (t-)
är precis lika kass.
Jag menade bara att formeln
-$ * (L) = (t-)
är precis lika kass.
Quote from Funbeat user on 5 June 2009, 15:13Idag känner jag mig singel för att jag suttit här framför datorn en ledig dag och läst massor av inlägg just under denna rubriken...jättelänge!
Och ja, jag har redan varit på gymet och tränat och packar nu ihop för att träna på säck i en timme eller två.
Idag känner jag mig singel för att jag suttit här framför datorn en ledig dag och läst massor av inlägg just under denna rubriken...jättelänge!
Och ja, jag har redan varit på gymet och tränat och packar nu ihop för att träna på säck i en timme eller två.