Quote from Funbeat user on 1 June 2009, 15:29Jessie,
men om jag är intresserad eller inte är ointressant, det som är av intresse är huruvida tjejer som är intresserade hör av sig eller inte ... :p
Jessie,
men om jag är intresserad eller inte är ointressant, det som är av intresse är huruvida tjejer som är intresserade hör av sig eller inte ... :p
Quote from Funbeat user on 1 June 2009, 15:37Är jag intresserad av någon hör jag av mig... är inte jag tjej då?
Är jag intresserad av någon hör jag av mig... är inte jag tjej då?
Quote from Funbeat user on 1 June 2009, 16:25Emelie,
du är i så fall undantaget som bekräftar regeln ... eller så hänger jag med fel tjejer helt enkelt. Man kanske skulle återvända till Halmstad...
Emelie,
du är i så fall undantaget som bekräftar regeln ... eller så hänger jag med fel tjejer helt enkelt. Man kanske skulle återvända till Halmstad...
Quote from Funbeat user on 1 June 2009, 19:47haha ja... fast telefonin fungerar väll i stora delar av världen väl? det gäller att du skaffar rätt nummer Håkan!
haha ja... fast telefonin fungerar väll i stora delar av världen väl? det gäller att du skaffar rätt nummer Håkan!
Quote from Funbeat user on 1 June 2009, 19:48för att jag kan sitta i bara shorts och byta cykeldäck i vardgsrummet trots att köket är fullt med disk som borde tas om hand....
Bra däck blev det iaf. Grova skogsdäck av, Continental SportContact på. Här ska jobb-pendlas snabbt. 😀
för att jag kan sitta i bara shorts och byta cykeldäck i vardgsrummet trots att köket är fullt med disk som borde tas om hand....
Bra däck blev det iaf. Grova skogsdäck av, Continental SportContact på. Här ska jobb-pendlas snabbt. 😀
Quote from Funbeat user on 1 June 2009, 20:31hmmm ... är det där en vink om att jag ska fråga efter Emelies telefonnummer?
Det här tål att analyseras noggrant, jag tror jag måste ringa mina vänner och kolla
😉
p.s ett schysst nummer är ju aldrig fel... (L)
hmmm ... är det där en vink om att jag ska fråga efter Emelies telefonnummer?
Det här tål att analyseras noggrant, jag tror jag måste ringa mina vänner och kolla
😉
p.s ett schysst nummer är ju aldrig fel... (L)
Quote from Funbeat user on 1 June 2009, 22:15Klart man hör av sig om man är intresserad, måste ju kasta upp bollen så killen har något att smasha.
Klart man hör av sig om man är intresserad, måste ju kasta upp bollen så killen har något att smasha.
Quote from Funbeat user on 1 June 2009, 22:20och eftersom de flesta av oss killar är lite tröööga så är det okej om ni säger till i god tid i förväg, gärna tänder några lampor och hyr en ljustavla så att vi fattar att ni kastar upp bollen så vi ska smasha
😀
och eftersom de flesta av oss killar är lite tröööga så är det okej om ni säger till i god tid i förväg, gärna tänder några lampor och hyr en ljustavla så att vi fattar att ni kastar upp bollen så vi ska smasha
😀
Quote from Rasmus Olsson on 1 June 2009, 22:34Smash!
Smash!
Quote from Funbeat user on 1 June 2009, 22:37Bästa är väl att smasha rakt i huvet, så man blir nockad direkt.
Bästa är väl att smasha rakt i huvet, så man blir nockad direkt.