Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELIdag känner jag mig typiskt singe …
You need to log in to create posts and topics.

mm jag hittar dokumentet men det går inte att öppnas eftersom det är "oåtkomligt"

i den där rutan som kommer upp när man öppnar word, nyligenbesökta dokument

ah... då låg det temporärt sparat från mailprogrammet, och sånna temporära dokument kastas lite då och då av windows....

mmm... men nu börjar min ilska gå över (lite iaf) men tyvärr har jag ingen annan än mig själv att skylla.
tack iaf!

För att jag är i desperat behov av hudlotion på ryggen på ställen jag inte kommer åt själv.

Förvisso självförvållat,men det var en riktigt härlig dag på en segelbåt i Gbg skärgård.

okej jag är ovig, men va fan har ni inte lärt er att smörja hela ryggen? övning ger färdighet! Björn du får ta från alla håll lixom...

Javisst går det att smörja in hela ryggen själv, lite mer omständigt och trist bara. Ha på lotion på handens ovansida också så går di hele mycket lättare.

Emelie, Lisa,

nope, det där kan jag inte ni får komma hit och visa för precis som ni säger, övning ger färdighet.

Komsikomsi 😉

p.s bubbel och jordgubbar ingår såklart.

bättre att du tränar själv, även om vi kommer kom då inte jag stanna för evigt! jag testa Lisas tips med baksidahanden-fungerade skit bra!

har en god mix av jordgubbar, blåbär, hallon och yogurt mmm

(H)
Sånt kan du ju inte skriva Emelie.
Nu blev jag ju hungrig/sugen på att hälla ihop något liknande i mixern jue.
FY (eller tack för idén snarare... (t+))