Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELIdag känner jag mig typiskt singe …
You need to log in to create posts and topics.

Barbro, då kanske det inte var så synd om mig, jag hade ju två kollegor som satt kvar när jag valde att cykla hem...
nu är det nästan helg iaf (H:)

Idag har jag känt mig som en typisk singel för jag spanade in ungefär 80% av det manliga könet på gymmet 😛

O jag har för övrigt tränat bort mina pms-känslor, så nu har jag inget sug alls efter o höra av mig till exet 🙂

Ikväll blev det gillad kyckling och potatis sallad...
Efter det blev det att mecka med min cykel en fredag kväll ( ja det är kärlek till den ) men skulle häldre ha någon som kunde svara.. så det inte var så tyst här.

kände mig som en typisk singel när jag satt på stranden med mina vänner (som inte är singlar) och såg solen gå ned... cyklade hem själv och här hemma är jag ensam, det känns lite ensamt

känner mig typiskt singel för att ja sitter här o läser era inlägg istället för att kura ihop mig bland kuddar o dun med dendära mannen som inte finns... suck

Ikväll känner jag mig typiskt singel för att ingen klagar på att jag eventuellt kan ha druckit lite för många öl (nåja) och bränt lite för mycket pengar på en fredag (det kan tyvärr stämma)... 😉

Jag gillar teknik, men jag hatar när den inte fungerar.... satt och skrev på min hemtenta i ca4 timmar igår, tror ni att dokumentet går att öppna? NEJ det gör det inte... SÅ jag sätter mig väl och skriver om allt då! önskar någon kunde göra det åt mig!

Emelie, MS Word?
Prova öppna dokumentet med Wordpad istället, eller om du har en Mac, vanliga gamla Texthanteraren

mm fast jag vet att det är mitt egna fel för jag öppnade ett dokument som jag fått skickat till mig, och sparade de men sparade inte dokumentet i "spara som".
så jag troro inte att det fungerar att öppna det då va?

Då ligger det sparat i någon "temp"-folder nånstans med nått skumt namn... Kolla i Word över de Senast Öppnade och se om det ligger där?

Edit: Eller gör en sökning över alla word-dokument på datorn, och öppna det som var ändrat sist, enligt datumet på fi