Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELIdag känner jag mig typiskt singe …
You need to log in to create posts and topics.

Jodå, Anders. Vi tycker du är konstig allihopa, men du är singel ändå.
*upplyser om, vänligt men bestämt*

Fortfarande ingen som pillar mig under hakan.

Ingen som pillar på mig heller, därför gör jag det själv... 😀

Vera, ring honom inte, det blir sällan särskilt bra.
Anders det är ingen som klagar på att du är uppe och bakar kl 0.30 det är då du märker att du är singel. Jag antar att du är singel om du nu både skriver i singelforumet och dessutom bakar bullar vid d

Idag känner jag mig typiskt singel för att jag just bränt över 3000kr på kläder och ingen klagar. På det sättet är det helt underbart att vara singel... för att slippa gnället.

Bruse: om du inte ser till att komma till ICa snart så... Ja jag träffade en annan kille på ICA går som var helt sjukt lik dig trodde nästan att det var du som åkt hela vägen till Halmstad för at träffa mig, men det var inte du va?

Jag köpte mig en grej av märke beuer på Claes Ohlsson som jag använder för att massera mig själv. Funkar rätt bra, Men i helgen tänkte jag gå ut på krogen och kbubba ner någon för att sedan släpa hem henne. Men jag tog min beuer i stället...

Jag har varit på Ica två gånger idag. Var gömde du dig idag?!

I Halmstad? dessutom var det ju igår jag såg "dig" idga var jag bland mjölet, sockret och smöret och godiset (=det blev jätte goda muffins)

Per: tur du skrev att du tog till alternativ två, annars är risken att du skrämt iväg alla singeltjejer från krogana i E-tuna för en lång tid framöver. 😉