Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 20:02Sånt är hemskt Lisa. Själv är jag ibland i behov av detsamma. Är en rökare på ryggmassage, axlar och nacke tack vare tidigare tidigare "liv" men kan ju fasiken inte ge det till mig själv 😀
Sånt är hemskt Lisa. Själv är jag ibland i behov av detsamma. Är en rökare på ryggmassage, axlar och nacke tack vare tidigare tidigare "liv" men kan ju fasiken inte ge det till mig själv 😀
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 20:20Nä, det funkar liksom inte lika bra att klämma med händerna i nacken på sig själv. Definitivt en av anledningarna till att jag inte vill vara singel. Är du utbildad massör eller bara fått mycket privat praktik?
Nä, det funkar liksom inte lika bra att klämma med händerna i nacken på sig själv. Definitivt en av anledningarna till att jag inte vill vara singel. Är du utbildad massör eller bara fått mycket privat praktik?
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 20:24Nä, det funkar inte att klämma å dra på sig själv... *suckar*... tyvärr.
Utbildad privat är jag, fick "utbildning" av ett ex längre bak i tiden som hade eget inom Kinesologi, massage, zonterapi m.m. 🙂 Så där lärde jag mig mycket. Might be handy some da
Nä, det funkar inte att klämma å dra på sig själv... *suckar*... tyvärr.
Utbildad privat är jag, fick "utbildning" av ett ex längre bak i tiden som hade eget inom Kinesologi, massage, zonterapi m.m. 🙂 Så där lärde jag mig mycket. Might be handy some da
Quote from Rasmus Olsson on 27 May 2009, 20:25Typiskt singel känner jag mig som sjuk å ingen pillar mig under hakan.
Typiskt singel känner jag mig som sjuk å ingen pillar mig under hakan.
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 20:40Blir man frisk av att någon pillar en under hakan? 😉
Blir man frisk av att någon pillar en under hakan? 😉
Quote from Rasmus Olsson on 27 May 2009, 21:34Symtomen på sjukdomen avtar i relation till pillandets kvantitet.
Symtomen på sjukdomen avtar i relation till pillandets kvantitet.
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 22:30Kvantitet över kvalitet? (#)
Kvantitet över kvalitet? (#)
Quote from Funbeat user on 27 May 2009, 22:31Du får väl pilla navel så länge
Du får väl pilla navel så länge
Quote from steffodev@gmail.com on 28 May 2009, 00:12För jag har pms, o är så fruuuuktansvärt kramsjuk! Nästan så jag funderar på o ringa mitt ex....
För jag har pms, o är så fruuuuktansvärt kramsjuk! Nästan så jag funderar på o ringa mitt ex....
Quote from Funbeat user on 28 May 2009, 00:34För att jag precis är klar med mina kanelbullar, som jag färgat svarta med karamellfärg, halv ett på natten, och ingen tycker jag är konstig! 😀
För att jag precis är klar med mina kanelbullar, som jag färgat svarta med karamellfärg, halv ett på natten, och ingen tycker jag är konstig! 😀