Quote from Funbeat user on 23 May 2009, 20:23För att jag sitter och väntar på att det ska bli måndag så man kan få jobba igen 😀
För att jag sitter och väntar på att det ska bli måndag så man kan få jobba igen 😀
Quote from Funbeat user on 23 May 2009, 23:39För att jag efter en trevlig kväll med goa vänner sitter här helt själv och de andra hade någon att gå hem med...
För att jag efter en trevlig kväll med goa vänner sitter här helt själv och de andra hade någon att gå hem med...
Quote from Funbeat user on 24 May 2009, 05:13Jag känner mig singel för att ajg kan komma hem halv fem på morgonen lite lagom packad, och laga mat i en halvtimme utan att ngn klagar det minsta (H)
Jag känner mig singel för att ajg kan komma hem halv fem på morgonen lite lagom packad, och laga mat i en halvtimme utan att ngn klagar det minsta (H)
Quote from Funbeat user on 24 May 2009, 19:27Idag känner jag mig typisk singel för att jag har bakat paj, men har inget att dela med. Men inser möjlighterna att få någon att dela med...
Idag känner jag mig typisk singel för att jag har bakat paj, men har inget att dela med. Men inser möjlighterna att få någon att dela med...
Quote from Funbeat user on 24 May 2009, 19:38Apapap, nu spånar du visst iväg.
Du får tänka som jag gör idag. Hmmm, dags för nybakad paj. 😀 (självbedrägeri fungerar ett tag)
Apapap, nu spånar du visst iväg.
Du får tänka som jag gör idag. Hmmm, dags för nybakad paj. 😀 (självbedrägeri fungerar ett tag)
Quote from Funbeat user on 24 May 2009, 19:49annars kan man ju alltid bjuda grannen..
annars kan man ju alltid bjuda grannen..
Quote from Funbeat user on 24 May 2009, 19:52Tar en tugga på "KitKat" 😉 *fnissar hemlighetsfullt*
Tar en tugga på "KitKat" 😉 *fnissar hemlighetsfullt*
Quote from Funbeat user on 24 May 2009, 20:46Precis, mer paj till dig, Anna! Vad var det för paj tro?
Precis, mer paj till dig, Anna! Vad var det för paj tro?
Quote from Funbeat user on 24 May 2009, 21:00äter alla paj här inne eller? tycker aldrig jag ser något annat
äter alla paj här inne eller? tycker aldrig jag ser något annat
Quote from Funbeat user on 24 May 2009, 21:06NÄ, vi bakar dem mest för att kunna hålla på med den pajkastning somvi sysselsätter oss med här inne. (V)
NÄ, vi bakar dem mest för att kunna hålla på med den pajkastning somvi sysselsätter oss med här inne. (V)