Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELIdag känner jag mig typiskt singe …
You need to log in to create posts and topics.

Rassism?? När blev diskussionen rassistisk? Jag skrev bara mina personliga erfarenheter. Jag har alldrig blivit angripen av en svensk, polack, tysk europe överhuvudtaget, inte heller av amerikanare eller kineser. Dock så ahr jag flera gånger blivit förolä

Skilj på individ och befolkningstillhörighet...det finns bevislingen idioter av alla sorter...Det är det sista jag skirver i denna fråga.

Ok. Ska göra så i frammtiden.

Ok; Nu back to topic. Idag känner jag mig typiskt singel bara för att jag kan göra vad ajg vill om dagarna utan att ngn klagar. *NJUTER* Dock ska jag osingla mig snart om allt fungerar som det ska med Tjejen... (H:)

@Max: Angående ditt inlägg som du sen tog bort: det var ingen fara på taket, bara ingenting jag kände mig manad att följa upp med en kommentar. 🙂 Hjärnan ska man helst koppla in så ofta det går (möjligen med undantaget från sängen, för där ställer den me

Stänga av hjärnan i sängen?

Bruse: Något du undrar över eller?

Jepp, gå på känsla och instinkt. Iofs är väl kanske hjärnan inblandad där med... blah. borde egentligen trycka avbryt nu, men då får ni ju inte se hur rörigt mitt huvud är nu. 🙂

Ja, har du en strömbrytare bakom örat, eller är det något mentalt så du försätter dig i trans och bara blir en kropp utan tanke?

Det sista lät intressant, det tror jag på att hon gör. Blir mycket roligare i huvudet här då. 😉

Min ström brytare är något större och sitter längre ner...slår man på den är risken att hjärnan stängs av 😀