Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 13:19Rassism?? När blev diskussionen rassistisk? Jag skrev bara mina personliga erfarenheter. Jag har alldrig blivit angripen av en svensk, polack, tysk europe överhuvudtaget, inte heller av amerikanare eller kineser. Dock så ahr jag flera gånger blivit förolä
Rassism?? När blev diskussionen rassistisk? Jag skrev bara mina personliga erfarenheter. Jag har alldrig blivit angripen av en svensk, polack, tysk europe överhuvudtaget, inte heller av amerikanare eller kineser. Dock så ahr jag flera gånger blivit förolä
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 13:25Skilj på individ och befolkningstillhörighet...det finns bevislingen idioter av alla sorter...Det är det sista jag skirver i denna fråga.
Skilj på individ och befolkningstillhörighet...det finns bevislingen idioter av alla sorter...Det är det sista jag skirver i denna fråga.
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 13:35Ok. Ska göra så i frammtiden.
Ok; Nu back to topic. Idag känner jag mig typiskt singel bara för att jag kan göra vad ajg vill om dagarna utan att ngn klagar. *NJUTER* Dock ska jag osingla mig snart om allt fungerar som det ska med Tjejen... (H:)
Ok. Ska göra så i frammtiden.
Ok; Nu back to topic. Idag känner jag mig typiskt singel bara för att jag kan göra vad ajg vill om dagarna utan att ngn klagar. *NJUTER* Dock ska jag osingla mig snart om allt fungerar som det ska med Tjejen... (H:)
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 13:56@Max: Angående ditt inlägg som du sen tog bort: det var ingen fara på taket, bara ingenting jag kände mig manad att följa upp med en kommentar. 🙂 Hjärnan ska man helst koppla in så ofta det går (möjligen med undantaget från sängen, för där ställer den me
@Max: Angående ditt inlägg som du sen tog bort: det var ingen fara på taket, bara ingenting jag kände mig manad att följa upp med en kommentar. 🙂 Hjärnan ska man helst koppla in så ofta det går (möjligen med undantaget från sängen, för där ställer den me
Quote from Rasmus Olsson on 19 May 2009, 13:57Stänga av hjärnan i sängen?
Stänga av hjärnan i sängen?
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 13:57Bruse: Något du undrar över eller?
Bruse: Något du undrar över eller?
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 14:02Jepp, gå på känsla och instinkt. Iofs är väl kanske hjärnan inblandad där med... blah. borde egentligen trycka avbryt nu, men då får ni ju inte se hur rörigt mitt huvud är nu. 🙂
Jepp, gå på känsla och instinkt. Iofs är väl kanske hjärnan inblandad där med... blah. borde egentligen trycka avbryt nu, men då får ni ju inte se hur rörigt mitt huvud är nu. 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 19 May 2009, 14:03Ja, har du en strömbrytare bakom örat, eller är det något mentalt så du försätter dig i trans och bara blir en kropp utan tanke?
Ja, har du en strömbrytare bakom örat, eller är det något mentalt så du försätter dig i trans och bara blir en kropp utan tanke?
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 14:06Det sista lät intressant, det tror jag på att hon gör. Blir mycket roligare i huvudet här då. 😉
Det sista lät intressant, det tror jag på att hon gör. Blir mycket roligare i huvudet här då. 😉
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 15:02Min ström brytare är något större och sitter längre ner...slår man på den är risken att hjärnan stängs av 😀
Min ström brytare är något större och sitter längre ner...slår man på den är risken att hjärnan stängs av 😀