Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 23:08Så roligt det blev...Andreas på Defensiven Max lite backande när Funbeats egen Lisbeth Salander (Tänker då inte på social förmåga utan på kroppsstrolek och slagsmålsegenskaper)går på attacken...
Hur cool som helst och vinner således priset som kvällens
Så roligt det blev...Andreas på Defensiven Max lite backande när Funbeats egen Lisbeth Salander (Tänker då inte på social förmåga utan på kroppsstrolek och slagsmålsegenskaper)går på attacken...
Hur cool som helst och vinner således priset som kvällens
Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 23:08Har lagt ett par år på att prova mig fram och se vad jag INTE vill spendera resten av livet med. Och nu är jag redo för att hitta den jag VILL spendera livet med. 🙂 Allt kan inte bli rätt med en gång.
Har lagt ett par år på att prova mig fram och se vad jag INTE vill spendera resten av livet med. Och nu är jag redo för att hitta den jag VILL spendera livet med. 🙂 Allt kan inte bli rätt med en gång.
Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 23:14Enda anledningen till att jag backar lite är att jag glömmde koppla in hjärnan innan jag skrev ett inlägg... Så nu är det full fart igen... Btw, jag skulle vara redå att möta Jenny anytime, inte bara i slagsmål utan även andra discipliner.
Enda anledningen till att jag backar lite är att jag glömmde koppla in hjärnan innan jag skrev ett inlägg... Så nu är det full fart igen... Btw, jag skulle vara redå att möta Jenny anytime, inte bara i slagsmål utan även andra discipliner.
Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 23:16Tänkte först skriva något spydigt om lycka till och så...men jag kom på att Jenny nog tar sina fighter själv...
Men Jag hejar gärna på!
Tänkte först skriva något spydigt om lycka till och så...men jag kom på att Jenny nog tar sina fighter själv...
Men Jag hejar gärna på!
Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 23:18hehe, magnus på läktaren med harskramla, Jenny-banderoll och en påse popcorn. 😀 skön syn.
Nä, dags för lite sömn mina herrar. Ha en skön natt, med vad ni nu företar er!
hehe, magnus på läktaren med harskramla, Jenny-banderoll och en påse popcorn. 😀 skön syn.
Nä, dags för lite sömn mina herrar. Ha en skön natt, med vad ni nu företar er!
Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 23:25😀 (t+)
😀 (t+)
Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 23:47Känner mig osingel för att ingen protesterar när jag får ett infall och går över huvudet med hårtrimmern, utan distanskam. Lika ensamt när ingen ger mig komplimang för hur snygg jag blev. 😀
Känner mig osingel för att ingen protesterar när jag får ett infall och går över huvudet med hårtrimmern, utan distanskam. Lika ensamt när ingen ger mig komplimang för hur snygg jag blev. 😀
Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 23:54Oj...ett Jari svar...flinar...(hv) I did it again!
min erfarenhet av att slåss är otroligt liten och jag håller mig på avstånd så mycket jag kan...tror jag var 16 år när jag blev golvad På sjökrona folkpark i Helsingborg...bars ut på bår efter ett slag
Oj...ett Jari svar...flinar...(hv) I did it again!
min erfarenhet av att slåss är otroligt liten och jag håller mig på avstånd så mycket jag kan...tror jag var 16 år när jag blev golvad På sjökrona folkpark i Helsingborg...bars ut på bår efter ett slag
Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 23:55fAN VAD SNYGG DU ÄR!
fAN VAD SNYGG DU ÄR!
Quote from Funbeat user on 19 May 2009, 00:08ALLA är snygga här! Helt ofattbart att vi lyckas vara singlar egentligen.
ALLA är snygga här! Helt ofattbart att vi lyckas vara singlar egentligen.